arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانداری ری:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند، دربارهآتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کردهاست.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت ۱۸:۵۴ عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی ۵۰۰ متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده، اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبار‌های مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبار‌های متعدد کالا و کانتینر‌های نگه داری کالا وجود دارد، اما در حال حاضر عملیات شعلهزنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجار‌های زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

نظرات بینندگان