arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

واکنش وزیر دادگستری به کاریکاتور شرق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر دادگستری از انتشار کاریکاتور موهن شرق ابراز تاسف کرد و گفت: تعدادی از رزمندگان در واکنش به کاریکاتور روزنامه شرق به مقام قضایی شکایت کردند.

به گزارش انتخاب، سید‌مرتضی بختیاری وزیر دادگستری کشورمان در گفت‌وگو با فارس درباره کاریکاتور چاپ شده در روزنامه شرق با اعلام این مطلب که یک نسخه از این کاریکاتور توسط وزیر ارشاد به من داده شده است گفت: من واقعا تأسفم خوردم از اینکه این کاریکاتور در یک روزنامه جمهوری اسلامی به چاپ رسیده است.

وی گفت: بعد از جلسه صبح امروز هیئت دولت متوجه شدم که دادستان محکم پشت این موضوع ایستاده و قطعا از این اهانت که به بسیجیان مخلص صورت گرفته نخواهد گذشت.

وزیر دادگستری گفت: البته با خبر شدم بسیجیان و رزمندگان کشورمان هم به طرق مختلف از چاپ این کاریکاتور شکایت کرده و نزد مقام قضایی رفته و شکایتشان را ارائه کرده‌اند.

بختیاری تصریح کرد: براساس آن چیزی که می‌دانم تعقیب قضایی توسط دادستانی آغاز شده است اما از وضعیت کاریکاتوریست و مدیر مسئول روزنامه اطلاعی ندارم.

وی با اشاره به این مطلب که براساس اطلاعات من این کاریکاتور برداشته شده از یک روزنامه ضد انقلاب است گفت: بسیار بد و زشت است که در هفته دفاع مقدس چنین کاریکاتوری در روزنامه‌ایی به چاپ برسد و قطعا این برای رزمندگان و خانواده‌های شهدا و جانبازان ایثارگران بسیار سخت و دردآور است.
نظرات بینندگان