arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا در اوکراین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت سایپا دو مرکز فروش و خدمات پس از فروش خود را در کشور اوکراین راه اندازی کرد. بدنبال استقبال گسترده مردم اوکراین از خودرو تیبا در نمایشگاه بین المللی خودرو در این کشور، شرکت سایپا با همکاری شرکت تاسکو دو مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودروهای خود را در شهرهای کیف و خارکف افتتاح کرد.

به گزارش سایپانیوز بدنبال استقبال گسترده مردم اوکراین از خودرو تیبا در نمایشگاه بین المللی خودرو در این کشور، شرکت سایپا با همکاری شرکت تاسکو دو مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودروهای خود را در شهرهای کیف و خارکف افتتاح کرد.

این مراکز با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا و عضو هیات مدیره شرکت سایپاکاشان و همچنین مقامات وزارت بازرگانی اوکراین و شهردار شهر خارکف راه اندازی شد.

در حاشیه مراسم افتتاح این مراکز، قاسمی سفیر ایران در اوکراین در گفت و گو با سایپانیوز با اشاره به ظرفیت های موجود برای همکاری های اقتصادی و تجاری میان دو کشور ایران و اوکراین اظهار داشت: حضور موفقیت آمیز خودرو تیبا در بازار اوکراین با توجه به مزایای آن موجب افزایش سطح همکاری اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین خواهد شد.

وی ضمن اشاره به روند رو به رشد صادرات در گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: سایپا با معرفی خودرو تیبا توانسته نظر مشتریان اوکراینی را به خود جلب کند و با توجه به ویژگی های این خودرو و ظرفیت بسیار بالای نیاز خودرو اقتصادی در بازار اوکراین امیدواریم در آینده شاهد تردد تعداد بیشتری از این خودرو در خیابان های اوکراین باشیم.

قاسمی در خاتمه گفت: افتتاح این دو مرکز فروش و خدمات پس از فروش سایپا در اوکراین می تواند بستر لازم برای گسترش صادرات خودروهای تولید ایران را به اوکراین فراهم کرده و موجب گسترش همکاری اقتصادی و صنعتی میان دو کشور شود.

همچنین محسن جوان معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا نیز با اشاره به برنامه ریزی های ویژه سایپا برای توسعه بازار اوکراین، تاکید کرد: سایپا قصد دارد از بازار کشور اوکراین برای گشایش بازارهای جدید در اروپا استفاده کند.

وی افزود: خودرو تیبا به زودی در پنج شهر دیگر اوکراین و همچنین چهار کشور دیگر منطقه CIS عرضه خواهد شد.

معاون صادرات سایپا در خاتمه از افتتاح مراکز جدید فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در کشور اوکراین در آینده خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت وجود چنین مراکزی برای گسترش صادرات خودرو از ایران به کشورهای اروپایی با تاکید مدیریت ارشد سایپا، این شرکت روند فعلی را به صورت ویژه ای گسترش خواهد داد.
نظرات بینندگان