arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱

حداد: ما به دنیای غرب بی اعتمادیم و حق هم داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام توسط غرب،گفت:ما به دنیای غرب بی اعتمادیم و حق هم داریم که بی اعتماد باشیم.

غلامعلی حداد عادلˈشامگاه چهارشنبه در نهمین مراسم یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر ، با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس خطاب به دنیای غرب افزود:شما که مدعی حقوق بشرید چگونه تحت عنوان آزادی بیان به مهم ترین مقدسات مسلمانان توهین می کنید؟

وی با محکوم کردن توطئه مذبوحانه غربی ها در قالب بی احترامی به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت:تمام این اقدامات برنامه ریزی شده است چرا که غربی ها از قدرت گرفتن و استقلال مسلمانان عصبانی بوده و به همین خاطر دست به چنین کارهای پستی می زنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دنیای امروز اسلام در مقایسه با یکصدسال پیش غیرقابل مقایسه است،تصریح کرد:مردم مسلمان دنیا دیگر در برابر غرب مرعوب و مجذوب نبوده و تصور بهتری از قرآن و نهج البلاغه دارند.

حداد عادل اظهار داشت:جهان اسلام جدید هر نسخه ای را که استعمار به ویژه آمریکا و عمال وابسته به آن برای آنها بپیچد قبول نداشته بلکه در مقابل هر گونه زور گویی ایستادگی می کنند.

**شهدا چراغ روشن جامعه می باشند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا در سراسر ایران اسلامی چراغ روشن جامعه بوده و با فداکاری خودشان حکومت اسلامی را حفظ نموده و باعث الگوپذیری دنیای اسلام در مقابله با سلطه جویان شدند.

وی به پایبندی و رشادت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و افزود:پیروزی ما درجنگ هشت ساله باعث امیدواری مسلمانان دنیا در برابر مبارزه با هرگونه ظلم و ستم شده است.

نظرات بینندگان