arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱

جریان انحرافی منافقانی هستند که توبه تاکتیکی کرده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر سابق پدافند غیرعامل با بیان اینکه جریان انحرافی در حمایت از جایگاه سیاسی قبلی غرب برای ماندگاری خود و موروثی کردن انقلاب برای خود حرکت می‌کند، گفت: جریان انحرافی منافقینی هستند که توبه تاکتیکی کرده و بعد از چند سال در سیستم نفوذ کردند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس ، داود احمدی‌نژاد چهارشنبه‌شب در یادواره شهدای شهر صدرا با بیان اینکه ملت ایران با همت بلند و موهبت ولایت دنیا را فتح کرده است، اظهار داشت: ولایت گنجینه تدبیر است و ایران با گنجینه‌ای که دارد می‌تواند دنیا را اداره کند.

وی با اشاره برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران افزود: ایران اسلامی نمونه یک کشور غیرمتعهد به طور عملی را در دنیا ایجاد کرد و سران عدم تعهد خلاف میل قدرت‌های بزرگ، عاشقانه به ایران آمدند تا راهبرد بگیرند.

دبیر سابق پدافند غیرعامل، ملت ایران را آقای جهان برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که زیر سایه ولایت و در خدمت اسلام هستیم منزوی نخواهیم شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کشورهای عدم تعهد عاشقانه برای کسب راهبردی در راستای اصول خود یعنی اصول غیرمتعهدها به ایران آمدند اضافه کرد: دنیا در سیطره انقلاب اسلامی و ایران اسلامی امروز قبله‌گاه دنیا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان انحرافی در حمایت از جایگاه سیاسی قبلی غرب برای ماندگاری خود و موروثی کردن انقلاب برای خود حرکت می‌کند، ابراز داشت: جریان انحرافی با هجمه سیاسی و فرهنگی به دنبال رسیدن به اهداف خود در کشور و همچنین شکست نظام سوریه است.

دبیر سابق پدافند غیرعامل با بیان اینکه برخی افراد به دنبال فتنه هستند اما ملت ایران بیعت با ولایت کرده و علیه انقلاب در خیابان‌ها نخواهند آمد بیان داشت: جریان انحرافی منافقینی هستند که توبه تاکتیکی کرده و بعد از چند سال در سیستم نفوذ کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مأموریت ما نفی، دفع و ترد مجموعه انحرافی است، اضافه کرد: فتنه در این مقطع از تاریخ انقلاب این است که راه را برای فتنه‌گری آمریکا در شکست سوریه باز کند.

به گزارش فارس، این یادواره که از سوی حوزه مقاومت بسیج ولایت و پیروان ولایت شهر صدرا، سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) و شورای اسلامی و شهرداری شهر صدرا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با مداحی رضا رودکی و روایتگری محمد امیری و تجلیل از خانواده‌های شهدای شهر صدرا همراه بود.

نمایشگاه دفاع مقدس در کنار حسینیه سیدالشهدای شهر صدرا به همت بسیجیان این شهر نیز برپا شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
5
20
تظاهر و تزویر سلاح این گروه انحرافیست .
نظرات بینندگان