arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱

داود احمدی‌نژاد: جریان انحرافی منافقانی هستند که با توبه تاکتیکی در سیستم نفوذ کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: دبیر سابق پدافند غیرعامل با بیان اینکه جریان انحرافی در حمایت از جایگاه سیاسی قبلی غرب برای ماندگاری خود و موروثی کردن انقلاب برای خود حرکت می‌کند، گفت: جریان انحرافی منافقینی هستند که توبه تاکتیکی کرده و بعد از چند سال در سیستم نفوذ کردند.

داود احمدی‌نژاد چهارشنبه‌شب در یادواره شهدای شهر صدرا با بیان اینکه ملت ایران با همت بلند و موهبت ولایت دنیا را فتح کرده است، اظهار داشت: ولایت گنجینه تدبیر است و ایران با گنجینه‌ای که دارد می‌تواند دنیا را اداره کند.

وی با اشاره برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران افزود: ایران اسلامی نمونه یک کشور غیرمتعهد به طور عملی را در دنیا ایجاد کرد و سران عدم تعهد خلاف میل قدرت‌های بزرگ، عاشقانه به ایران آمدند تا راهبرد بگیرند.

دبیر سابق پدافند غیرعامل، ملت ایران را آقای جهان برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که زیر سایه ولایت و در خدمت اسلام هستیم منزوی نخواهیم شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کشورهای عدم تعهد عاشقانه برای کسب راهبردی در راستای اصول خود یعنی اصول غیرمتعهدها به ایران آمدند اضافه کرد: دنیا در سیطره انقلاب اسلامی و ایران اسلامی امروز قبله‌گاه دنیا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان انحرافی در حمایت از جایگاه سیاسی قبلی غرب برای ماندگاری خود و موروثی کردن انقلاب برای خود حرکت می‌کند، ابراز داشت: جریان انحرافی با هجمه سیاسی و فرهنگی به دنبال رسیدن به اهداف خود در کشور و همچنین شکست نظام سوریه است.

دبیر سابق پدافند غیرعامل با بیان اینکه برخی افراد به دنبال فتنه هستند اما ملت ایران بیعت با ولایت کرده و علیه انقلاب در خیابان‌ها نخواهند آمد بیان داشت: جریان انحرافی منافقینی هستند که توبه تاکتیکی کرده و بعد از چند سال در سیستم نفوذ کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مأموریت ما نفی، دفع و ترد مجموعه انحرافی است، اضافه کرد: فتنه در این مقطع از تاریخ انقلاب این است که راه را برای فتنه‌گری آمریکا در شکست سوریه باز کند.
نظرات بینندگان