arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

14 امضا تا احضار دوباره احمدی نژاد به مجلس/ لابی ها دوباره شروع شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که منابع مطلع از افزایش امضاهای طرح سئوال از رییس جمهور به عدد 60 خبر می دهند ، یک منبع مطلع به «انتخاب» از آغاز لابی های مقامات دولتی در مجلس خبر داد.

بنابرگزارش خبرنگار «انتخاب» Entekhab.ir ، طی روزهای آتی، مقامات دولتی قصد دارند با گروهی از نمایندگان امضا کننده این طرح جلسه ای برگزار کنند.

این در حالی است که طرح سئوال از رییس جمهور که اواخر سئوال گذشته با پیگیری های بسیار ، اعلام وصول شد و باعث حضور احمدی نژاد در مجلس شد ، بارها با لابی های مقامات دولتی شکسته بود و امضاهای نمایندگان، از حد نصاب افتاده بود، هر چند احمدی نژاد پس از حضور در مجلس، با شوخی های خود به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ نداد و باعث جنجال تازه ای در کشور شد.

در همین حال، محمد دامادی نماینده ساری و میان دورود و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شفاف در پاسخ به سوالی که به طرح سوال از رییس جمهور اشاره داشت، گفت: قرار نبود این موضوع رسانه ای شود.

وی در خصوص تعداد امضاهای طرح سوال از رییس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر طرح سوال از رییس جمهور 60 امضا داردو چنانچه این طرح به 74 امضا برسد اعلام وصول خواهد شد. 

این نماینده مجلس که خود جزو طراحان سوال از رییس جمهور است، خاطرنشان کرد: تصمیم بر این بود که سوال از رییس جمهور رسانه ای نشود چراکه درگیر فضا سازی ها نباشد و ما نمی خواهیم یک کار سیاسی انجام دهیم بلکه می خواهیم به یک نتیجه مثبت برسیم در جهت تعامل میان مجلس و دولت اما اصل پاسخگویی را هم داشته باشیم.

دامادی درباره محور اصلی سوال از رییس جمهور یاد آور شد: بحث ارز مسئله مهمی است و محور اصلی سوال در باره مشکلات بازار ارز و همچنین مشکلات اقتصادی کشور است. سوال از رییس جمهور در جهت مشکلات مردم است چرا که ما باید پاسخگو باشیم بنابراین سعی کردیم که این موضوع رسانه ای نشود.

وی در پاسخ به اینکه آیا اقداماتی انجام شده که نمایندگان نتوانند امضای خود را از طرح سوال پس بگیرند ،گفت: ما نمی خواستیم کار سیاسی انجام دهیم و سوالاتی که مردم از نمایندگان می پرسند را می خواهیم از رییس جمهور بپرسیم. با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید دارند در فضای آرام همه مسایل حل شود و آیین نامه مجلس هم اصلاح شد؛ همه باید پاسخگو باشیم. طبیعی است که نمایندگان مختار هستند و سوال از رییس جمهور در راستای آیین نامه و قانون است.

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: بعید می دانم نمایندگان امضای خود را از طرح سوال پس بگیرند چراکه این سوال تنها برای پاسخگویی به افکار عمومی است و اینکه بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

دامادی در پایان اظهارداشت: در نظام ما افراد جز خدمت به مردم شان دیگری ندارند و این امر را حضرت امام(ره) به ما یاد دادند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید می کنند به همین جهت آمدن رییس جمهور به مجلس اقدام عجیبی و یک موضوع سیاسی نیست بلکه صرفا پاسخگویی به مجلس است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
62
508
نمایندگان محترم مجلس مثل اینکه دلتان می خواهد رئیس جمهور بیاید باز با شما حال و هول کند مثل دفعه قبل که گفت اومدم با نماینده ها یه حالییییییییییییییییییییییی بکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
83
265
چه فایده دیگه آب رفته ز جوی به جوی باز نمیگردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
61
358
با پروند هایی که زیر بغلشه چه کار می خواهی بکنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
64
309
هرچی می کشیم از دست آدمای بی بته است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
67
272
نمی دونم این پرونده ها چیه که همه ازش می ترسن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
1
201
باز احمدی نژاد پاش رو از ایران بیرون گذاشت مجلسی ها شجاع شدند وقتی برگرده و بگم بگمش شروع شه دوباره همه ماست ها رو کیسه می کنند
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
386
121
بازم میاد حال همه رو می گیره دمش گرم.بعنوان یه ایرونی می گم. انصافا تو سازمان ملل سنگ تموم گذاشت . حال ابرقدرتها رو هشت ساله گرفته . هر سری انگاری ، احمدی نژاد میخواهد صحبت کنه جهان میخواهد بلرزه من که موقع سخنرانی ایشون استرس داشتم .
نظرات بینندگان