arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

واکنش سید علی‌ خمینی به فیلم موهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نوه امام خمینی (ره) گفت: مسلمانان وظیفه دارند زمینه محاکمه سازندگان فیلم موهن علیه رسول اکرم را فراهم کنند تا هزینه توهین به مقدسات بالا رفته و کسی جرأت جسارت به ساحت پیامبر (ص)را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام سید علی خمینی در حاشیه آئین رونمایی از ضریح جدید حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در گفت‌وگو با فارس ضمن محکوم کردن اقدام سازندگان فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) گفت: محبت پیامبر اکرم و اهل بیت او گوهری گرانبهاست که در قلب تمامی مسلمانان خصوصاً شیعیان نهفته است.

نوه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمنان توحید و انبیای الهی عشق و علاقه مسلمانان به پیامبر اسلام را مانعی جدی برای پیشبرد اهداف پلید خود می‌دانند متذکر شد: دشمنان تلاش می‌کنند با هر وسیله‌ای علاقه و عشق مسلمانان به پیامبر اعظم و فرزندان پاک آن حضرت را کم رنگ کنند.

حجت‌الاسلام سید علی خمینی افزود: آنها این هدف پلید خود را با اهانت به ساحت پیامبر اسلام پیگیری می‌کنند و در عصر حاضر که جنگ توحید با کفر و شرک شدت گرفته، مسلمانان وظیفه دارند برای مقابله با اسلام ستیزی جلوی هرگونه بی‌احترامی به انبیای الهی و پیامبر اکرم را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با ابراز عشق و علاقه خود به رسول مکرم اسلام دسیسه‌های دشمنان را در کم رنگ کردن محبت و علاقه انسان‌های آزاده به پیامبر مهر و رحمت را خنثی کنند.

نوه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه پشت صحنه ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام صهیونیست‌ها قرار دارند، گفت: صهیونیسم جهانی می‌داند که حیات ننگین مستکبران در گرو تضعیف اسلام و عشق به پیامبر اکرم (ص) است و می‌کوشد این علاقه را کم رنگ کند.

حجت‌الاسلام سید علی خمینی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون که صهیونیسم به صورت علنی برای مقابله با اسلام و پیامبر اعظم به میدان آمده مسلمانان وظیفه دارند احترام و علاقه خود را به رسول گرامی اسلام به صورت علنی ابراز کرده و با فراهم کردن زمینه محاکمه سازندگان فیلم موهن، هزینه توهین به مقدسات را بالا ببرند تا کسی جرأت اهانت به پیامبر اسلام را نداشته باشد.
نظرات بینندگان