arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آرسن ونگر: بلینگام از یک جنبه از زیدان بهتر است

از همان ابتدای حضور جود بلینگام در رئال مادرید و گلزنی‌ها و درخشش او با پیراهن این باشگاه صحبت‌های زیادی در مورد شباهت او با زین‌الدین زیدان، اسطوره سفیدپوشان مطرح شد. اینکه این ستاره انگلیسی مانند زیدان شماره ۵ را انتخاب کرده است و در خط هافبک حضور دارد باعث شد مقایسه این دو بازیکن توسط رسانه و هواداران بیشتر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: آرسن ونگر می‌گوید جود بلینگام از زین‌الدین بازیکن فیزیکی‌تری است.

از همان ابتدای حضور جود بلینگام در رئال مادرید و گلزنی‌ها و درخشش او با پیراهن این باشگاه صحبت‌های زیادی در مورد شباهت او با زین‌الدین زیدان، اسطوره سفیدپوشان مطرح شد.

اینکه این ستاره انگلیسی مانند زیدان شماره ۵ را انتخاب کرده است و در خط هافبک حضور دارد باعث شد مقایسه این دو بازیکن توسط رسانه و هواداران بیشتر شود.

در جدیدترین مقایسه آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال، معتقد است بلینگام نسبت به زیدان بازیکن قدرتمندتری است و ستاره فعلی رئال را بالاتر از اسطوره این باشگاه قرار داده است.

او گفت: «بلینگام ترکیبی است بین زیدان و یک بازیکن قدرتمند. او یک زیدان باقدرت است، مطمئناً در لمس توپ کمی استعداد کمتری دارد، اما گلزن بهتری است و از لحاظ فیزیکی از زیدان در رده بالاتری قرار می‌گیرد.»

او سپس در مورد اینکه مقایسه‌های رسانه‌ها باعث ضربه زدن به بازیکن می‌شود صحبت کرد. او گفت: «رسانه‌ها به‌صورت مداوم بازیکنان را با هم مقایسه می‌کنند و حتی اگر در دوره افت کوتاهی باشند که عادی است، به آن‌ها ضربه می‌زنند. این فقط باعث فشار بیشتر بر بازیکنان می‌شود.»

نظرات بینندگان