arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

حدادیان: بعید نیست همین روزها به زندان بروم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سعید حدادیان از بی توجهی به شهدای سال 88 انتقاد کرد.

سعید حدادیان از مداحان اهل بیت در گفت وگو با هفته نامه پنجره در پاسخ به این پرسش که اگر جای حاج کاظم آژانس شیشه ای بودید، چه می کردید، با بیان اینکه ما تا به حال هر کاری کرده ایم کار حاج کاظمی بوده است، افزود: اما هیچ فردی حاج کاظم را نشناخت و نمی شناسد. در فتنه 88 تعدادی شهید دادیم و البته تعدادی از مردم هم کشته شدند که پاره تن ما و اولاد ما بودند. چه کسی گفته است وکلا و وزرا و روسای قوای ما از یکی از این شهدا بالاترند؟ اینها که در فتنه بصیرت نشان دادند و در غربت شهید شدند ولی ختم درست و حسابی هم برایشان گرفته نشد.

 حدادیان اضافه کرد: کم کاری ها، ماست مالی کردن، دسته بندی ها و احتیاط کردن ها برای حفظ موقعیت آینده و بی عقلی های بعضی و دگردیسی های برخی و ... برایمان غیر قابل باور بود. حاج کاظم ها در این موقعیت چه کار باید بکنند؟ گاهی فکر می کنم بعضی کارهای ما اصلا منبعث از رفتار ها و منطق حاج کاظم آژانس شیشه ای بوده است.

او همچنین در پاسخ به اینکه اگر به ده سال زندان محکوم شوید، چه می کنید، گفت بعید هم نیست همین روزها محکوم شوم. استقبال می کنم. اگر ادای حق الناس باشد می روم زندان و پاک می شوم. اگر مظلوم نمایی هم باشد، برایم قشنگ است. اما فارغ از همه اینها، من به خلوت احتیاج دارم. لااقل مجموعه شعر هایم را جمع می کنم.

این مداح اهل بیت که دورانی مربی تربیتی بوده است و بعدها برای کار هم به تلویزیون دعوت شده است، درباره چرایی کناره گیری اش از تلویزیون گفت: جلسات هفتگی در تلویزیون درباره ماهیت تلویزیون و رسانه برگزار شد خیلی در نظام بندی فکری من خیلی تاثیر گذار بود و خیلی مرا با رسانه آشنا کرد. اما من بیشتر با ذکر اهل بیت(ع) خو گرفته بودم و دوران جنگ هم بود. ماندن در آن فضا برایم سخت بود.

وی درباره اولین دستمزد بابت کار هنری هم با اشاره به دستمزد هیجده هزار و پانصد تومان بابت نگارش متن سریال پرستو که اولین عروسک انیمیشن بودبودهف گفت: آن انیمیشن در سیزده قسمت ده دقیقه ای تهیه شد و خانم فریال بهزاد هم کارگردانش اش کرد، و با همان دستمزد ازدواج کردم.
نظرات بینندگان