arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نهال های بادام در انواع مختلف در نهالستان ها تولید شده به باغداران فروخته می شود به علت سزمازدگی بادام های قدیمی و معمولی در حال حاضر بیشتر باغداران از نهال های دیرگل و اصلاح شده استفاده می کنند این بادام های دیرگل مناسب برای مناطق سردسیر کوهستانی و معتدل می باشد نهال های بادام به سه دسته سنگی، نیمه سنگی و پوست کاغذی تقسیم می شوند و باغداران بستگی به نیاز خود اقدام به خرید نهال بادام دیرگل می کنند.

خرید بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیر

در مناطق سردسیر باید بادام هایی کاشته شود که مناسب منطقه سردسیر باشد چرا که اگر به این موضوع مهم توجهی نشود باعث ضرر جبران ناپذیری به باغدران می شود نهال های بادام دیرگل مقاومت بالایی در برابر سرما دارند و تا منفی 20 را تحمل می کنند ولی نهال های معمولی نمی توانند این شدت سرما را تحمل نماین و خشک می شوند.

لیست بهترین نهال های بادام برای کاشت در مناطق سردسیر

  • نهال بادام دیرگل آذر خوشه ای
  • نهال بادام دیرگل تونو
  • نهال بادام دیرگل سوپر تونو
  • نهال بادام دیرگل شکوفه
  • نهال بادام دیرگل سوپرنوا
  • نهال بادام دیرگل سهند
  • نهال بادام یامگا
  • نهال بادام دیم سنگی

نهال های ذکر شده در لیست بالا جز نهال های خوب برای کاشت در مناطق سردسیر می باشند شما می توانید اقدام به کاشت این نهال های دیرگل در مناطق سردسیر و کوهستانی تا معتدل کنید .

انواع نهال بادام

نهال های بادام دیرگل در ارقام مختلف وجود دارند و به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند

انواع نهال بادام دیرگل

  • نهال بادام دیرگل کاغذی
  • نهال بادام نیمه سنگی
  • نهال بادام سنگی

نهال بادام دیرگل کاغذی

نهال های بادام پوست کاغذی مناسب ترین بادام برای احداث باغ بادام هستند به علت پوست کاغذی بودن این بادام ها با یکم فشار دادن به راحتی می شکنند زمان گلدهی این بادام ها به نسبت بادام های معمولی معمولا 2 هفته دیرتر انجام می پذیرد قیمت بادام کاغذی به علت بازارپسندی و خوش طعم بودن به نسبت سایر رقم ها گرانتر هستند پس برای خرید نهال بادام پوست کاغذی عجله کنید.

انواع نهال بادام پوست کاغذی

  • نهال بادام دیرگل پوست کاغذی شکوفه
  • نهال بادام دیرگل پوست کاغذی سهند
  • نهال بادام پوست کاغذی اسکندر

نهال بادام نیمه سنگی

نهال های بادام نیمه سنگی به علت پربار بودن و به صورت خوشه ای بار دادن مناسب برای کاشت در مناطق سردسیر می باشد این بادام ها دیرگل بوده و برای احداث باغ های تجاری مناسب هستند بادام های نیمه سنگی با فشار دارن دست می شکنند و به نسبت بادام پوست کاغذی پوسته سفتی دارد بهترین نهال بادام نیمه ستگی نهال بادام دیرگل آذرمی باشد نهال بادام آذر باردهی فوق العاده بالایی دارد و در حال حاضر در باغ های زیادی این بادام کاشته می شود.

انواع نهال بادام نیمه سنگی

  • نهال بادام دیرگل آذر خوشه ای
  • نهال بادام دیرگل 50

نهال بادام سنگی

نهال های بادام سنگی از قدیم الایام در ایران کاشته می شدند این بادام ها الان اصلاح شده و دیرگل می باشند و در حال حاضر با کاشت نهال بادام سنگی می توان سود بالای کسب کرد بادام های سنگی به خاطر سفت بودن پوسته ی ان از آسیب پرندگان در امان هستند این بادام ها خیلی مناسب برای مناطقی هست که پرندگان به بادام های آسیب وارد می کنند.

انواع نهال بادام سنگی

نهال بادام دیرگل تونو

نهال بادام دیرگل سوپر تونو

نهال بادام شاهرودی

نهال بادام مامایی

نهال بادام دیم سنگی تبریز (داش بادام)

بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیر

نهال بادام دیرگل تونو

نهال بادام پر بار تونو معرفی شده از کشور ایتالیا می باشد این بادام دیرگل بوده و به صورت خوشه ای باردهی دارد از سال اول کاشت نهال بادام تونو و باردهی خود را شروع می کند و اوج باردهی درخت بادام تونو از سال 4 شروع می شود نهال بادام تونو خود گرده افشان بوده و نیاز به گرده افشان ندارد و مناسب برای کاشت در مناطق سردسیر و ییلاقی می باشد.

خرید نهال بادام تونو

نهال بادام تونو در نهالستان ملک زاده موجود می باشد نهالستان ملک زاده بزرگترین تولید کننده نهال بادام تونو شناسنامه دار در ایران می باشد برای خرید نهال بادام تونو می توانید با شماره تلفن 09143121107 تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت نهال بادام تونو

قیمت نهال بادام تونو بستگی به کیفیت نهال و شناسنامه دار بودن آن بستگی دارد قیمت نهال بادام تونو در نهالستان ملک زاده با قیمت مناسب تری به نسبت سایر نهالستان ها به مشتریان عرضه می شود برای خرید نهال بادام تونو و استعلام قیمت نهال بادام تونو با نهالستان ملک زده تماس بگیرید.

نهال بادام سوپر تونو

منشا اصلی بادام سوپر تونو کشور ایران می باشد که در نهالستان ملک زاده زیر نظر جهاد کشاورزی تولید شده و به مشتریان عرضه می شود نهال بادام سوپر تونو مناسب برای کاشتن در مناطق سردسیر و با باردهی 5 برابر بیشتربه نسبت تونو و دیر گل تر از بادام تونو، باغداران را ترغیب به خرید نهال بادام سوپر تونو می کند نهال بادام سوپر تونو به صورت خوشه ای باردهی دارد و برای کسب سود میلیاردی مناسب هست.

قیمت نهال بادام خوشه ای

نهال بادام خوشه ای دیرگل بوده و بسیار باردهی زیادی دارد این بادام از سال اول کاشت محصول تولید می کند و مناسب برای احداث باغ بادام تجاری هست برای استعلام قیمت نهال بادام خوشه ای با ناب نهال تماس بگیرید نهال بادام خوشه ای مناسب ترین نهال بادام برای کاشت در مناطق سردسیر هست.

نهال بادام دیرگل آذر خوشه ای

یکی از بهترین نهال های بادام دیرگل و پرسود نهال بادام اذر هست این بادام مناسب برای احداث باغ های تجاری و مدرن می باشد نهال بادام اذر نیاز نیاز به گرده افشان دارد که گرده افشان دارد که گرده افشان بادام آذر نهال بادام شکوفه و سهند می باشد بادام اذر خوشه ای محصولش به صورت نیمه سنگی بوده وجز گران ترین بادام ها در ایران می باشد در حال اضر بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیری نهال بادام آذر خوشه ای و پنجاه می باشد.

قیمت نهال بادام آذر

نهال بادام آذر به صورت عمده در نهالستان ملک زاده تولید و به باغداران و نهال فروشی ها ی سراسر ایران ارسال می شود برای خرید نهال بادام آذر ارازن و مطمئن و استعلام قیمت نهال بادام اذر با شماره تلفن 09143121107 تماس حاصل فرمایید نهال بادام آذر درنهالستان ملک زاده به صورت ارزان و با بهترین قیمت به فروش می رسد.

بهترین نوع درخت بادام دیم

درختان بادام ذاتا به اب کمتری نیاز دارند ولی گونه ای از بادام ها هستند که به صورت دیمی کشت می شوند این بادام ها مناسب برای کاشت در مناطق دیمی هستند بهترین نهال بادام دیم در ایران نهال بادام دیمی داش بادام هست این بادام مناسب برای مناطق کم آب و بی آب هست و با بارش باران می تواند آب مورد نیازش را تامین نماید برای خرید نهال بادام دیم فقط نهال بادام داش بادام را بخرید و رقم های دیگر بادام در دیم جوابگو نیستند نهال بادام دیم مناسب ترین نهال برای کاشت در مناطق سرسیر کشور هست.

قیمت نهال بادام دیمی

نهال بادام دیمی به خاطر خشک سالی های اخیر و کمبود آب در ایران مورد پسند باغداران قرار گرفته است این بادام به علت داشتن قیمت پایین در نهالستان ملک زاده مناسب برای خرید هست برای استعلام قیمت نهال بادام دیمی می توانید به سایت nabnahal.com یا 303shop.ir مراجعه کنید .

آموزش نحوه کاشت نهال بادام

زمینی که قرار هست نهال بادام دیرگل کاشته شود را به خوبی شخم بزنید سپس چاله هایی با فاصله 4 در 5 متر حفاری کنید ریشه نهال بادام را در چاله قرار دهید قسمت پیوند نهال باید 12 سانت از سطح خاک بالاتر باشد سپس چاله را با خاک پرکنید سپس اقدام به ابیاری نهال بادام کنید وحتما در اسفند ماه نهال های بادام کاشته شده را سربرداری کنید.

پربارترین نهال بادام دیرگل

  • سوپرتونو
  • آذر
  • تونو
  • فرانیس
  • شکوفه
  • سهند

فاصله مناسب برای کاشت نهال بادام

فاصله استاندارد برای کاشت نهال نهال بادام 4 در 5 یا 5 در 6متر می باشد

میزان باردهی در ختان بادام چقد رهست؟

درختان بادام به علت داشتن تنوع بستگی به نوع بادام از 800 کیلو تا 4 تن در هکتار محصول تولید می کنند.

بهترین بادام درختی ایران در کدام شهر قرار دارد؟

با توجه به وجود مرکز تحقیقات کشاورزی در شهر آذر شهر و کار روی گونه های مختلف بادام بهترین بادام درختی در شهر آذرشهر می باشد که نهال بادام آذر محصول این شهر می باشد که به جهان معرفی شده است شهر آذرشهر به علت سردسیر بودن مناسب برای انواع نهال بادام می باشد.

شهر بادام ایران کجاست؟

الان درختان بادام در شهر های زیادی کاشته شده است ولی شهر بادام ایران، آذرشهر در استان آذربایجان شرقی می باشد.

فروش درخت بادام

با کاشت نهال بادام می توانید شما هم تولید کننده بادام باشید کاشت و نگهداری درختان بادام اصلا سصخت نیست و به نسبت سایر درختان هزینه های کمتری لازم دارد شما می توانید با خرید نهال از نهالستان ملک زاده اقدام به کشت و نگهداری نهال بادام کنید.

خرید گلدانی نهال بادام (خرید اینترنتی نهال گلدانی)

در نهالستان ملک زاده هز ساله چندین هزار نهال گلدانی بادام و نهال گلدانی میوه تولید و به سراسر ایران ارسال می شود برای خرید نهال گلدانی می توانید در همه جای ایران حتی مناطق سرد و برف گیر هم هر موقع از سال نهال گلدانی را بکارید.

نهال بادام را می توان در اکثر نقاط کشور پهناور ایران کاشت در حال حاضر به علت کمبود آب و خشک سالی های خیر و کاهش ذخایر اب های زیر زمینی کشت نهال بادام رونق زیادی گرفته است نهال بادام بسیار در مقابل کم آبی مقاوم هست پس دست بکار شوید و در جاهایی که می توانید نهال بادام بکارید سریع احداث باغ بادام را کلید بزنید.

نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی برای خرید نهال بادام

نهالستان ملک زاده بزرگترین نهالستان ایران در زمینه تولید نهال دارای مجوز رسمی تولید نهال بادام از موسسه بذر ونهال کشور و زیر نظر جهاد کشاورزی اقدام به تولید انواع نهال بادام در استان آذربایجان شرقی شهر گوگان می کند نهال های این مجموعه با کنترل کامل مهندسان جهاد کشاورزی تولید و به باغداران عرضه می شود تمامی نهال های تولید شده بادام در این مجموعه شناسنامه دار و دارای لیبل جهاد کششاورزی می باشد و موقع ارسال نهال به سراسر کشور با انجا پرلیانژ ارسال می شود.

بهترین نهالستان برای خرید نهال

نهالستان ملک زاده چندین سال از سوی جهاد کشاورزی به عنوان نهال کار نمونه کشوری انتخاب شده است و در حال حاضر بهترین نهالستان ایران برای خرید نهال، نهالستان ملک زاده می باشد.

در مناطق سردسیر چه درختی بکاریم؟

در اکثر نقاط سردسیر می توان انواع نهال بادام، گردو، زردآلو، انگور ، سیب و خیلی از نهال دیگر را کاشت ولی بهترین نهال برای کاشت در مناطق سردسیر نهال بادام و گردو هست چرا که این درختان سود خیلی بالایی دارند شما اگر در مناطق سردسیر ایران قرار دارید نهال بادام و گردو اصلاح شده را بکارید.

فروش نهال بادام دیرگل مناسب مناطق سرد

برای خرید بهترین نهال بادام دیرگل کافی هست از سراسر ایران و حتی خاج از کشور نسبت به خرید نهال بادام اقدام کنید کافی هست با نهالستان ملک زاده تماس بگیرد یا در شبکه های اجتماعی روی شماره 09143121107 پیام بدهید.

آدرس :ۀذربایجان شرقی- گوگان- نهالستان ملک زاده

تلفن 09143121107

303shop.ir nabnahal.com

 

نظرات بینندگان