arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
طنز/

وزیر اقتصاد: «جدی می گی؟! اوه! اوه!»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر ایران - این روزها فتحی پور سؤال های سخت می پرسد؛ وی که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم هست گفته: «دولت پاسخ دهد؛ بانک مرکزی قیمت سکه را تعیین می‌کند یا دلالان؟!»؛ در همین راستا و با توجه به آنکه این روزها دولتی ها اینقدر مشغول خدمت رسانی می باشند که فرصت پاسخگویی به چنین سؤالات بی اهمیتی را ندارند؛ با خودمان گفتیم ما پاسخ آقای فتحی پور را بدهیم.

در همین رابطه بعد از ساعت ها تحقیق و مطالعه پاسخی کارشناسی شده برای ایشان در این خصوص یافتیم که بدین شرح می باشد: «جدی می گی؟! اوه! اوه!»

***
موسوی لارگانی که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هم هست ، گفت: «تورم برخی از مردم را به نان شب محتاج کرده‌ است.»

و ما بسیار شادمان می شویم که مردم محتاج "نان روز" نیستند! حالا فوقش "نان شب" نداشتند هم نداشتند! در عوض شام نمی خورند و رژیم می گیرند! اتفاقا برای سلامتی شان هم خوب است!

***
زارع که اتفاقا ایشان هم عضو کمسیون اقتصادی مجلس هست،گفت: «بانک مرکزی تصمیمات خوب را بد اجرا کند ارزش ندارد.»
از شنیدن این خبر بسیار شادمان شده و متوجه می شویم برخلاف تصورمان بانک مرکزی "تصمیمات خوب" می گیرد و همین برایمان کافی است! بد اجرا شدنش هم احتمالا تقصیر چهارتا دلال و دو نفر سودجو هست!

***
در حال حاضر که در حال نگارش این متن هستم سکه یک میلیون و صد و چهل هزار تومان را رد کرده  و دلار هم 2850 تومان است!
شنیده می شود بعد از اینکه بهمنی متوجه قیمت دلار شد، گفته است: «جدی میگی؟!آخ!آخ!» و وزیر اقتصاد هم بعد از اطلاع از قیمت طلا گفته است: «جدی می گی؟! اوه! اوه!»

راستی! وزیر حسینی همچنین گفته است: «ارز 2400 تومان هم مشتری ندارد/معاملات در بازار آزاد صوری است!»؛ نظر شما چیست؟! نکنه شما هم "اوه اوه؟!"
نظرات بینندگان