arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نویدکیا: مشکلات گذشته مس رفسنجان ارتباطی به ما ندارد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: من همیشه مخالف ریخت و پاش‌های الکی در باشگاه بودم، اما مشکلات گذشته مس ارتباطی به شرایط حال حاضر این تیم ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: من همیشه مخالف ریخت و پاش‌های الکی در باشگاه بودم، اما مشکلات گذشته مس ارتباطی به شرایط حال حاضر این تیم ندارد.

محرم نویدکیا در آستانه دیدار تیمش مقابل تراکتور در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا مهمترین بازی فصل‌مان است. ما روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و الان به جایی رسیدیم که بتوانیم شانس‌مان را امتحان کنیم و به جمع چهار تیم نهایی برسیم. فکر می‌کنم بیشتر از اینکه درباره بازی بخواهم صحبت کنم لازم است که درباره اتفاقاتی که در تیم افتاده، صحبت کنم. من بعد از بازی با سپاهان خیلی روشن و شفاف با مسئولان شرکت و باشگاه صحبت کردم که الان وقت این است که به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه فکر می‌کنم حرف‌های من هیچ ارزش و اهمیتی نداشت، چون هیچ اتفاقی در تیم نیفتاد. از روزی که من به مس آمدم، فقط مشکلات مالی بوده است. ما برای سفر‌های‌مان مشکل تهیه بلیت و رزرو هتل داریم و خیلی وقت‌ها می‌بینیم که غیر از باشگاه هزینه می‌کنند که بتوانیم مشکلات سفرمان را حل کنیم. این شرایط برای چنین شرکت و باشگاهی مثل مس رفسنجان تأسف‌برانگیز است. شاید مشکلاتی در سال‌های قبل اتفاق افتاده باشد، ولی فکر نمی‌کنم که ارتباطی به وضعیت الان مس رفسنجان داشته باشد. من چه زمانی که در سپاهان بودم و چه الان که در مس هستم، همیشه خودم مخالف ریخت و پاش‌های الکی در باشگاه بودم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: بازیکنی که قرارداد مکتوب دارد، وظیفه باشگاه است که حق و حقوق بازیکن را پرداخت کند و این چیزی نیست که نگران‌کننده باشد. متأسفانه بازیکنان من از سال قبل طلبکار هستند و در سه چهار ماهی که در اینجا هستم گرفتار این مشکلات هستم و خیلی هم کسی گوش نمی‌کند. یک تلاش‌هایی صورت گرفت و تزریق کوچکی شد، اما اینکه بعد بگویند خداحافظ و مهم نباشد، خیلی برای باشگاه بد است. با این شرایط فکر نمی‌کنم که نه خودم و نه باشگاه آینده خوبی داشته باشیم و مس رفسنجان در آینده دچار مشکل خواهد شد. مگر اینکه مسئولان باشگاه، شرکت و نماینده‌های شهر با هم به یک جمع‌بندی برسند و یک برنامه‌ریزی درست کنند تا درباره آینده مس منطقی‌تر فکر کنند.

نویدکیا خاطرنشان کرد: با این شرایط فکر می‌کنم هم خودم و هم بازیکنان به مشکلات بزرگی برمی‌خوریم. بازیکنان ما فکر می‌کردند که با تمرین نکردن شاید بتوانند یک فشاری به باشگاه بیاورند که من از آن‌ها خواستم که این کار را نکنند و کار حرفه‌ای نیست، خدا را شکر که بازیکنان من را قبول داشتند و این کار را انجام ندادند، اما من خودم به‌عنوان سرمربی دیگر خجالت می‌کشم که به آن‌ها بگویم که چه کاری انجام بدهند و یا ندهند، وقتی می‌بینند هیچ اتفاقی نمی‌افتد برای من هم سخت است. خیلی بد است که این باشگاه و شرکت، منِ سرمربی را جلوی بازیکنان قرار می‌دهد. من این تیم را با چنگ و دندان به نیش کشاندم تا به اینجا رساندم و در این روز‌های حساس که باید از این تیم مراقبت کنند، مثل روز‌های اول هیچ اتفاقی نمی‌افتد. حرف دیگری ندارم و امیدوارم که فکر اساسی برای این تیم بکنند.

نظرات بینندگان