arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی سریال قطب شمال

همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه شماری می کند که مرگ از راه می رسد. آرشام یکتا متولد می شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می گیرد تا مسیر انتقام از خائنان برای آرشام هموار شود...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال : قطب شمال

کارگردان: امین محمودی یکتا

محصول کشور: ایران

ژانر : درام، عاشقانه

سال انتشار : 1403

تعداد قسمت ها :  فصل 1- 4 قسمت  (در حال پخش)

 روز پخش :جمعه ها ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو

 

 

 

بازیگران : فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه لقا می نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی و آتوسا کلانتری

 

 

 

داستان سریال قطب شمال

همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه شماری می کند که مرگ از راه می رسد. آرشام یکتا متولد می شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می گیرد تا مسیر انتقام از خائنان برای آرشام هموار شود.

 

 

درباره سریال

 این مجموعه تولید سال 1403 و به کارگردانی امین محمودی یکتا( نویسنده سریال های عقرب عاشق و ملکه گدایان ) و با بازی فرزاد فرزین ، عباس جمشیدی فر و فرهاد آئیش است. این مجموعه نمایش خانگی از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی برگفته است.

 

 

نقد و بررسی سریال قطب شمال

سریال یکی از آثاری است که با جذابیت داستان، بازیگران با استعداد و فضای دراماتیک خود، توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

یکی از نکات قوت این سریال، بازیگری قوی و متعهد بازیگران آن است. فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی و سایر بازیگران با بازی‌های شگفت‌انگیز و قدرتمند خود، به تصویر کشیدن شخصیت‌های مختلف در داستان کمک بزرگی کرده‌اند. در کنار بازیگری، داستان قوی و جذاب نیز از دیگر نقاط قوت این سریال است. ترکیب عناصری همچون عشق، خیانت و مرگ، داستان را جذاب می‌کند و مخاطب را به تماشای هر قسمت تشویق می‌کند.

توانایی ارائه‌ی داستان با نشاط و تنوع، باعث می‌شود تا مخاطب به طور مداوم درگیر و پرتماشا باشد و به نتیجه‌ی داستان کنجکاو شود.

اما همچنین باید به برخی نقاط ضعف این سریال اشاره کرد. ممکن است برخی از ترکیب‌های داستانی یا رفتارهای شخصیت‌ها به نظر مخاطب کمی غیر واقعی یا ناپایدار بیاید که ممکن است باعث کاهش تمرکز مخاطب شود.

 

در نهایت، سریال «قطب شمال» با ترکیبی از بازیگری قوی، داستان جذاب و فضای دراماتیک، توانسته است جایگاه خوبی در صحنه تلویزیونی ایران به دست آورد. این سریال به عنوان یکی از آثار ماندگار و پرطرفدار این صنعت، می‌تواند به عنوان یکی از پیشنهادهای مناسب برای علاقه‌مندان به داستان‌های دراماتیک و عاشقانه محسوب شود.

 

 

 

نظرات بینندگان