arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تغییر فیلم‌های تلوزیون به دلیل شهادت رئیس‌جمهور

سریال‌ های طنز تلویزیون به دلیل وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهور تا اطلاع ثانوی پخش نمی‌‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی شهادت رئیس جمهور وقت، سید ابراهیم رئیسی، جدول پخش فیلم های تلویزیون تغییر کرد. شبکه آی فیلم و دیگر شبکه های تلویزیون اعلام کردند که فیلم های تلویزیون با ژانر طنز تا اطلاع ثانوی پخش نمی شود. جایگزین فیلم های تلویزیون با ژانر کمدی و طنز به زودی اعلام می شود.

در پی انتشار خبر سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، سریال طنز تلویزیون متوقف شدند. گفتنی است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

 تلویزیون از همان لحظات ابتدایی که خبر سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور به صورت غیرتأیید شده در فضای‌ رسانه‌ای کشور پخش شد، تمام برنامه‌های روتین خود را به این اتفاق اختصاص داد. پوشش اخبار حادثه و پس از اعلام شهادت تمام برنامه‌ها در همه شبکه‌ها به این سمت رفت.

بنابراین سریال‌ها و برنامه‌های طنز متوقف می‌شوند همچنان که شبکه آی‌فیلم از شبِ گذشته به دلیل وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور تغییر کرد و سریال‌های طنز را تا اطلاع‌ثانوی پخش نخواهد کرد.

گفتنی است، سریال‌های دوپینگ و پژمان امشب ۳۰ اردیبهشت از آنتن شبکه آی‌فیلم پخش نمی‌شود به جای آن سریال‌های «قصه‌های تبیان» و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» جایگزین می‌شوند.

نظرات بینندگان