arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

حمایت از جوانفکر برنامه‌ریزی شده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حمایت رئیس جمهور از جوانفکر در نشست مطبوعاتی برنامه‌ریزی شده بود، گفت: برخورد قوه قضاییه با فردی که بارها توهین‌های مختلف در حق بزرگان کشور کرده است، طبیعی است.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خانه ملت در واکنش به سخنان رئیس جمهور در نشست خبری امروز (سه‌شنبه ۱۱ مهرماه) درباره مسائل ارزی کشور،‌ گفت: همین که آقای احمدی‌نژاد آمار می‌دهد بازار ارز در دست ۲۲ نفراست یعنی دولت با سوء مدیریتی که دارد نمی‌تواند بازار را اداره کند؛ یعنی دولت با این عظمت نمی‌تواند ۲۲ نفر را کنترل کند؟

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: در یک ظهر تا عصر که نرخ ارز مقدار قابل توجهی جابه‌جا می‌شود آیا تحریم خاصی صورت می‌گیرد؟ این مسئله را که افراد مسئله در اطلاعات بانک مرکزی در صرافی‌های چهارراه استانبول می‌چرخند مشاهده می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با طرح این سئوال که در مدت یک صبح تا ظهر سوء مدیریت بازار را ملتهب می‌کند یا تحریم‌ها، گفت: این مسئله را باید عقلا پاسخ دهند.

منادی تصریح کرد: در جریان ماه رمضان هم ما در بازارهایی مثل بازار مرغ شاهد این سوء مدیریت بودیم که نشان دهنده کمرنگ بودن تأثیر تحریم‌ها و پررنگ بودن مسئله سوء مدریت در بازار بود.

حمایت از جوانفکر برنامه‌ریزی شده بود

وی با یادآوری بخشی دیگر از نشست مطبوعاتی رئیس جمهور، ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد در این نشست مطبوعاتی به شکل حساب شده و برنامه‌ریزی شده‌ای از سوی دوستان خودشان مسئله آقای جوانفکر را که بارها توهین‌های مختلف در حق بزرگان کشور و مجلس کرده بود مطرح کردند و به قوای امنیتی و قضاییه را زیر سئوال برد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: برخورد قوه قضاییه با فردی که بارها کم لطفی و توهین در حق بزرگان کشور و دست آخر به رهبری عزیز پرداخته حق طبیعی این قوه است. در واقع رئیس جمهور با اظهارات امروزش سخنانش در نشست اجلاس نم و نیورک را مقداری زیر سئوال برد.
نظرات بینندگان