arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

سخنگوی دولت: مدل مدیریت آیت‌الله رئیسی اینگونه بود که من جلو می‌دوم و شما باید پشت سر من بیایید / ۱۰ سال عقب افتادگی داشتیم و باید آن را جبران می کردیم

سخنگوی دولت در یک برنامه تلویزیونی گفت: مدل مدیریت آیت‌الله رئیسی اینگونه بود که من جلو می‌دوم و شما باید پشت سر من بیایید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی دولت در یک برنامه تلویزیونی گفت: مدل مدیریت آیت‌الله رئیسی اینگونه بود که من جلو می دوم و شما باید پشت سر من بیایید.
 
بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است: 
 
آیت الله رئیسی به شدت پر کار بود به دلیل اینکه می دانست کار عقب افتاده زیاد داریم، دوباره پرکارتر هم عمل می کرد و اصرار داشت که با سرعت بیشتری کار کنیم.
 
چون حدودا ۱۰ سال عقب افتادگی داشتیم و باید آن را جبران کنیم؛ وقتی هر مجموعه ای نه فقط کشور، اگر دوره ای تعطیل یا نیمه تعطیل باشد و سرعت کارهایش کمتر باشد، شما نمی توانید دستور بدهید که شبانه روزی کار کند، چون عادت کرده روزی ۴ ساعت کار کند؛ آیت الله رئیسی از این حیث پر کار و پر سفر بود چون باید خودش به مجمعه تکان می داد 
 
مدل مدیریت ایشان اینگونه بود که من جلو می دوم و شما باید پشت سر من بیایید و ما باید خوددمان را به ایشان می رساندیم
 
معمولا در جلسات این شکلی بود که زمان پروژه ها وقتی اعلام می شد، همیشه آیت الله رئیسی سر این تاریخ ها با مسئولان مُحاجّه می کرد که چرا این تاریخ را اعلام می کنید؟ چرا یک سال دیگر؟ بعد اثبات می کرد که دو ماه دیگر نه، بلکه باید دو هفته دیگر تمام شود.
 
پُر کاری آیت الله رئیسی چه در بخش سفرهای استانی، چه سفرهای خاریج، چه احیای شوراهای عالی و چه نظارت ستادی در دستگاه ها و وزارت خانه ها، برای این بود که سرعت حرکت ماشینی که کم شده را هل بدهید و بیشتر کند؛ نگاه کاملا عملیاتی و اجرایی داشت.
نظرات بینندگان