arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
هلال احمر:

۳۳۹۶ نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه هلی‌کوپتری، از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند

اوحدی، مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۶ امروز، ۳۳۹۶ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس‌ آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات به بیش از ۴۷۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ اوحدی؛ مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۴ امروز، ۲۸۳۹ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی هلال‌احمر، شامل ۱۹۳ تیم امدادی، در ۷ استان در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به مردم حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدا هستند و تا این لحظه ۸۵ نفر برای دریافت خدمات درمان تکمیلی با تلاش امدادگران به مراکز درمانی ثابت و سیار منتقل شده‌اند.

اوحدی افزود: ۲ بالگرد هلال‌احمر در مشهد و ۲ بالگرد در خراسان جنوبی برای امدادرسانی احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

وی گفت: ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس با تمامی امکانات به همراه حدود ۸۰ خودروی امدادی جمعیت در مشهد در حال حاضر فعال هستند. ۱۲ تیم امدادی متخصص در حوزه آوار نیز با آتش نشانی مشهد همکاری دارند..

گفتنی است، ستاد مرکزی عملیات تشییع پیکر شهدای خدمت با حضور هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و ... تشکیل شده که مسئولیت کمیته امدادونجات به عهده هلال‌احمر است.

ساعت: ۱۵

اوحدی، مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۵ امروز، ۲۹۷۵ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۶ نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام، ۵۴۵ نفر در محل درمان شدند و ۲۳۳۴ نفر نیز از خدمات سلامت‌محور برخوردار شدند.

ساعت: ۱۶

اوحدی، مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۶ امروز، ۳۳۹۶ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۸ نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام، ۶۷۱ نفر در محل درمان شدند و ۲۶۲۷ نفر نیز از خدمات سلامت‌محور برخوردار شدند.

ساعت: ۱۸

اوحدی، مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۸ امروز، ۴۷۶۵ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۸ نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام، ۶۷۱ نفر در محل درمان شدند و ۲۶۲۷ نفر نیز از خدمات سلامت‌محور برخوردار شدند.

اوحدی افزود: در مراسم امروز تشییع در مشهد، به ۱۲۷۵ نفر امدادرسانی شد، ۶۲ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

نظرات بینندگان