arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

مذاکرات جدی الاتحاد عربستان با خوسلو

الاتحاد که قصد تقویت تیم خود برای فصل آینده را دارد، مذاکرات جدی با خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده است. با وجود این شایعات، لازم به ذکر است که خوسلو در حال حاضر بازیکن اسپانیول است، اما رئال مادرید با پرداخت مبلغی ناچیز می‌تواند او را به طور کامل خریداری کند. در حال حاضر آینده خوسلو در رئال مادرید نامشخص است، اما اگر کهکشانی‌ها ۱.۵ میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد او پرداخت کنند، او به یک گزینه وسوسه‌انگیز برای الاتحاد تبدیل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری: باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال جذب خوسلو، مهاجم رئال مادرید است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، الاتحاد که قصد تقویت تیم خود برای فصل آینده را دارد، مذاکرات جدی با خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده است. با وجود این شایعات، لازم به ذکر است که خوسلو در حال حاضر بازیکن اسپانیول است، اما رئال مادرید با پرداخت مبلغی ناچیز می‌تواند او را به طور کامل خریداری کند. در حال حاضر آینده خوسلو در رئال مادرید نامشخص است، اما اگر کهکشانی‌ها ۱.۵ میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد او پرداخت کنند، او به یک گزینه وسوسه‌انگیز برای الاتحاد تبدیل خواهد شد.

رئال مادرید خوسلو را دوست دارد

خوسلو، مهاجم کهنه‌کار اسپانیایی، در این فصل به یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید تبدیل شده و تحسین هم‌تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران را برانگیخته است. عملکرد درخشان او حتی کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم را مجذوب خود کرده و او از مهارت‌های منحصر به فرد و نقش مهم خوسلو در تیم تمجید کرده است. با وجود شایعات پیرامون پیوستن ستاره‌هایی مانند کیلیان ام باپه و پدیده جوان برزیلی، اندریک، به نظر می‌رسد جایگاه خوسلو در رئال مادرید همچنان امن است. او به خوبی در تیم جا افتاده و با وجود اینکه نقش دوم را ایفا می‌کند، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مهاجم باتجربه رئال مادرید از این موضوع آگاه است که با پیوستن ام باپه، فرصت‌های بازی او ممکن است کمتر شود، اما او برای مقابله با این چالش آماده است. خوسلو با عملکرد‌های به موقع و حیاتی خود در این فصل ارزش خود را ثابت کرده است. تجربه، قدرت هوایی و مهارت او در حفظ توپ، ابعاد جدیدی به خط حمله رئال مادرید می‌بخشد.

به همین دلیل، رئال مادرید تمایل دارد خوسلو را حفظ کند. آن‌ها قصد دارند از او به عنوان یک گزینه پشتیبان قابل اعتماد یا پلن بی در آینده استفاده کنند. با حضور وینیسیوس جونیور و احتمالاً ام باپه در خط حمله، داشتن ترکیبی از استعداد‌های جوان و انفجاری و بازیکنان باتجربه مانند خوسلو به رئال مادرید کمک می‌کند تا بدون افت کیفیت، برنامه خود در طول فصل را به خوبی مدیریت کند.

نظرات بینندگان