arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱

احمدی‌ نژاد وسط بازار تهران چه گفت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشست خبری رئیس جمهور روز گذشته با حضور خبرنگاران خارجی و داخلی برگزار شد و رئیس جمهور در این نشست اظهارات مهمی پیرامون مسائل روز کشور از جمله وضعیت دلار و سکه و شرایط ویژه در بازار بیان داشت.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در این نشست در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه خبر که پرسید: «با توجه به گفته‌های شما مبنی بر این‌که دولت هر کاری می‌کند برای ملت و به نفع مردم است و با توجه به افزایش قیمت کالاهای اساسی و فشار زیادی که به مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد وارد می‌شود، مشخصا برنامه دولت برای کنترل قیمت‌ها چیست» با تاکید بر این‌که دولت با همه توان و ابعادش درگیر این مساله شده است و این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: بالاخره یک جنگ روانی در ابعاد اقتصادی و روانی ایجاد شده که دیگران از جمله صداوسیما باید کمک و پشتیبانی کنند.

احمدی‌نژاد گفت: مردم یک مدت مراجعه نکنند. مثلا خریدن ست لوازم آشپزخانه فلان کشور خیلی فوریت دارد، البته من تردید ندارم ما به شرایط عادی برمی‌گردیم و خیلی‌ها ضرر می‌کنند. حال اگر یک مقدار تصمیمات تبیین شود، برای کسانی که می‌خواهند واردات صحیح کالا داشته باشند، موثر است.

در حالی که طی روزهای اخیر نوسانات بازار ارز و سکه اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار داده است کنفرانس خبری رئیس جمهور برای اهالی بازار و کسب و کار بسیار اهمیت داشت؛ در عکس‌هایی که آژانس عکس ایران منتشر کرد کسبه و بازاریان سخنان احمدی نژاد را از به طور مستقیم از تلوزیون تماشا می کنند.























نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
7
76
ایول عکسا باحال بود

طفلی ها چه حالی شدن وسط روز.. کاسبی شون کساد!
نظرات بینندگان