arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

آمار عجیب در گلهای خورده پرسپولیس؛ سنگر قرمزها یا پاگشای گلزنی؟

استقلال خوزستان در حالی نیمه اول مقابل پرسپولیس را سه بر صفر برنده شد که دو گل این تیم توسط علیرضا کاظمی به ثمر رسید. کاظمی در شرایطی به مرد شماره یک آبی‌ها در خلق این شگفتی تبدیل شده که پیش از این فقط یک گل برای تیمش زده بود و حالا در جدول گلزنان ۳ گله است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین بازیکنی نیست که یکی از اولین گل‌های فصلش را به پرسپولیس می‌زند و به نوعی مقابل این تیم خود را در گلزنی پاگشا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: استقلال خوزستان در حالی نیمه اول مقابل پرسپولیس را سه بر صفر برنده شد که دو گل این تیم توسط علیرضا کاظمی به ثمر رسید. کاظمی در شرایطی به مرد شماره یک آبی‌ها در خلق این شگفتی تبدیل شده که پیش از این فقط یک گل برای تیمش زده بود و حالا در جدول گلزنان ۳ گله است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین بازیکنی نیست که یکی از اولین گل‌های فصلش را به پرسپولیس می‌زند و به نوعی مقابل این تیم خود را در گلزنی پاگشا می‌کند.

پیش از این ۷ بازیکن دیگر از ۷ تیم مختلف موفق به چنین تجربه‌ای مقابل قرمز‌ها شده‌اند و در واقع پرسپولیس که تا قبل از هفته بیست و هشتم ۱۴ گل خورده داشت، ۸ گل را از بازیکنانی دریافت کرده بود که برای اولین یا دومین بار در فصل جاری گل زده بودند. اسامی این بازیکنان را ببینید:

پیکان: حامد پاکدل ۶ گل تا به اینجای فصل (اولین گل به پرسپولیس)

صنعت نفت: علی یوسف ۴ گل تا به اینجای فصل (دومین گل به پرسپولیس)

استقلال خوزستان: جواد آقایی پور ۷ گل تا به اینجای فصل (گل‌های دوم و سوم به پرسپولیس)

شمس آذر: حسین گودرزی ۴ گل تا به اینجای فصل (دومین گل به پرسپولیس)

آلومینیوم: امیر نوری ۲ گل تا به اینجای فصل (اولین گل به پرسپولیس)

فولاد: موسی کولیبالی ۲ گل تا به اینجای فصل (دومین گل به پرسپولیس)

نساجی: امیرمحمد هوشمند ۲ گل تا به اینجای فصل (دومین گل به پرسپولیس)

اینکه تا پایان نیمه اول مصاف پرسپولیس و استقلال خوزستان، ۱۰ گل از ۱۷ گل دریافتی پرسپولیس در این فصل اصطلاحا توسط گل اولی‌ها زده شده در نوع خود جالب و قابل تامل است!

نظرات بینندگان