arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد

وزیر بهداشت با بیان اینکه برقراری فوق‌العاده خاص از خواسته‌های مهم رئیس جمهور شهید بود، گفت: فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: وزیر بهداشت با بیان اینکه برقراری فوق‌العاده خاص از خواسته‌های مهم رئیس جمهور شهید بود، گفت: فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد.
 
 بهرام عین‌اللهی در آیین افتتاح بیمارستان کودکان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و هیات همراه، اظهار داشت: قرار بود به همراه رییس جمهور برای افتتاح این بیمارستان به همدان سفر کنیم اما با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه امور کشور با قوت، این بیمارستان را افتتاح کردیم.
 
وزیر بهداشت از وطن دوستی، انقلابی و جهادی بودن، تسلط بر علوم و دانش روز، ولایت پذیری و توجه ویژه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تسلط به دیپلماسی، خستگی ناپذیری، مبارزه با فساد، مردمی بودن و توجه ویژه به محرومان، تدین، تواضع و عدالت محوری به عنوان بخشی از خصوصیات شهید آیت الله رییسی یاد کرد.
 
عین‌اللهی به اضافه شدن 16 هزار تخت بیمارستانی ظرفیت معادل 13 درصد کل تخت های بیمارستانی در دولت مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان دولت هر هفته چندین پروژه بزرگ درمانی در پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» افتتاح می شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت سلامت کودکان در مسائل دینی و انسانی، گفت: هر جا که به اطفال ظلم شده، قلب ها تکان خورده و اخیرا کشتار بی رحمانه کودکان بی دفاع غزه، دنیا را تکان داد اما در دولت مردمی توجه ویژه ای به سلامت کودکان و در این دولت، 4 بیمارستان تخصصی اطفال در کشور از جمله در تهران، بابل، بندرعباس و همدان افتتاح شد که بی نظیر است.
 
وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر درمان اطفال به خوبی انجام شود، سلامت آینده کشور تامین می شود و بیماران پس از درمان می توانند تا چندین دهه، عمر با کیفیت داشته باشند. با دستور آیت الله رییسی، درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستانهای دولتی کشور رایگان شد و نتایج اقدامات دولت در حوزه سلامت کودکان، در آینده مشخص می شود.
 
عین‌اللهی با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 15 سال در دولت سیزدهم، گفت: تلاش زیادی برای تصویب فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت در دولت و مجلس انجام شد که در مجمع تشخیص مصلحت، مورد بحث قرار گرفته بود که دیروز به همراه دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به آنجا رفتیم و استدلال های لازم را کردیم و مورد موافقت قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: برقراری فوق‌العاده خاص از خواسته های مهم رییس جمهور شهید بود که مورد تایید مجلس و سازمان برنامه و بودجه هم قرار گرفته است که در آینده نزدیک به کارکنان نظام سلامت پرداخت می شود.
نظرات بینندگان