arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

تمدید سنجش سلامت نوآموزان تا ۲۰ خرداد

حجت الله الماسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

حجت الله الماسی با بیان اینکه تاکنون فرایند ارزیابی و غربالگری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود ۹۸ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان به پایان رسیده است گفت: البته ان درصد بدون محاسبه دانش‌آموزان اتباع است که هنوز شناسه یکتا ندارند.

وی با بیان اینکه به منظور اتمام به موقع سنجش سایر نوآموزان جامانده از برنامه سنجش و تسریع در روند پیش ثبت‌نام و انجام سایر فرایندها از جمله سفارش کتب‌درسی و ثبت‌نام قطعی نوآموزان، برنامه ملی سنجش تا ۲۰ خرداد تمدید شد افزود: توصیه اکید می شود والدین در اسرع وقت نسبت به نوبت‌گیری از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز امور بین الملل آموزش و پرورش به زودی روند نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان اتباع پس از انجام فرایندهای قانونی آغاز خواهد شد ادامه داد: تمامی فرایند نوبت‌گیری، ارزیابی و ثبت‌نام نوآموزان کاملا الکترونیکی بوده و انتقال داده‌ها و اطلاعات از سامانه سیرت به سامانه سیدا (ثبت نام قطعی) صورت می‌پذیرد.

نظرات بینندگان