arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

وزیر کشور: انتخابات مجلس دوازدهم مظهر تحقق دولت الکترونیک بود

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در این دوره انتخابات مجلس طراحی سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند، کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف مدیریتی کشور را به نمایش گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر کشور گفت: در این دوره انتخابات مجلس طراحی سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند، کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف مدیریتی کشور را به نمایش گذاشت.

احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه 7 خرداد) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم طی سخنانی اظهار داشت: ماه خرداد برای ملت مسلمان و مومن ایران ماه حادثه‌ها و رخدادهای تاریخ ساز بوده است. از سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تا 14 خرداد که سالروز وفات حضرت امام خمینی بنیان گذار کبیر انقلاب است و یوم الله 15 خرداد که نقطه آغاز نهضت مقدس مردم مسلمان ایران علیه طاغوت بود.

وی با اشاره به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حال و هوای خرداد امسال متاثر از فضای غم بار شهادت رئیس جمهور خدوم و انقلابی و مرد خستگی ناپذیر، مجاهد مومن و محبوب محرومان حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان عزیز شهیدشان است. 

وحیدی تاکید کرد: شهید رئیسی عزیز با احیای ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی در گفتار، رفتار و کردار خود در دوران کوتاه اما پربرکت تصدی مقام ریاست جمهوری، نوید بخش این حقیقت شد که راه روشن و تعالی بخش انقلاب اسلامی در میانه دهه پنجم خود همچنان پرفروغ و نورانی باقی مانده است. 

وزیر کشور در ادامه اظهاراتش گفت: بنده به عنوان وزیر کشور مراتب تشکر خود را از ارشادات حکیمانه و حمایت پدرانه سکاندار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در برگزاری امر انتخابات ابراز می‌دارم. همچنین از رئیس جمهور شهید که در مقام پاسدار قانون اساسی راهنما و پشتیبان مجریان قانون بودند و جای خالی ایشان امروز در این مراسم برای یکایک حاضران محسوس است تشکر کرده و از خداوند متعال اعتلای روح آن شهید عالی قدر در عالم ملکوت را مسئلت دارد.

وی با بیان گزارشی از انتخابات مجلس دوزادهم عنوان کرد: وزارت کشور توانست به عنوان مجری برگزاری انتخابات بر اساس سیاست کلی انتخابات و با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و تلاش برای ارتقای شاخص های اجرا، انجام فرآیند دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فرصتی برای احقاق حق مدنی ملت جهت شرکت در اداره امور کشور و میدانی برای تحقق کارآمدی و نمایش توان و اقتدار اجرایی دولت مبدل کند. 

وحیدی ادامه داد: در این دوره طراحی سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند، کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف مدیریتی کشور را به نمایش گذاشت. علاوه بر این به کار گیری سامانه‌های هوشند ضامن سلامت و صحت انتخابات و اطمینان بخش برای ملت ایران در عرصه انتخابات بود. 

نظرات بینندگان