arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

معرفی فیلم پسران - Sons

فیلم درام هیجانی «پسران» محصول سال 2024، درباره اوا، یک افسر آرمان‌گرای زندان است که در زندانی با امنیت بالا در پاریس کار می کند. زندگی اوا پس از انتقال یک مرد جوان به زندان، به طور ناگهانی دگرگون می شود...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام فیلم : پسران - Sons

انتشار : 2024

ژانر: درام ،هیجانی

کارگردان: گوستاو مولر

محصول کشور: دانمارک، سوئد، فرانسه

زبان : دانمارکی

امتیاز (imdb): 7.2

امتیاز (rotten tomatoes): % 80

 

بازیگران: سیسه بابد کنوسن، سباستین بول، دار سلیم، جاکوب لوهمان و...

 

 

درباره فیلم

فیلم "پسرها" یا "پسران" درباره اوا، یک افسر آرمانگرای زندان است که در زندانی با امنیت بالا در پاریس کار می کند. زندگی اوا پس از انتقال یک مرد جوان به زندان، به طور ناگهانی دگرگون می شود. این زندانی که به جرم قتل محکوم شده، به نظر می رسد رازهای تاریکی در مورد گذشته اوا به همراه دارد. پس از رویارویی اوا با مرد تازه وارد، او مجبور می شود با گذشته خود و انتخاب های سختی که در زندگی اش انجام داده، روبرو شود...

 

 

بازخورد ها

استفان سایتو در نقد فیلم پسران نوشت: «در دنیایی که در اینجا به تصویر کشیده شده است، ممکن است به سختی بتوان عدالت واقعی را به دست آورد، اما پسران با رسیدن به یک نتیجه کاملاً منصفانه، این کار را توسط شخصیت هایی انجام می دهد که در یک موقعیت غیرممکن به دام افتاده اند».

 

پیتر دبروژ  می‌گوید: «پسرها داستانی پارسا از یک زندانبان الهام‌بخش نیست». او عقیده داشت که برای طرفداران بورگن، "بازی سیدسه بابت نادسن جنبه غیرقابل پیش بینی تری از ستاره را نشان می دهد، که در مواقعی چرخشی وحشیانه ایجاد می کند که با خشم و پشیمانی تحریک می شود." دبروژ در بررسی خود همچنین سوالاتی از قبیل:

"آیا هیچ بررسی پیشینه ای برای زندانبانان دانمارکی وجود ندارد؟"

همچنین "و هیچ عواقبی برای ضرب و شتم محکومان تا حد مرگ وجود ندارد؟"

و در انتها با مطرح کردن این سوال که  "در فیلم پسران، سوال واقعی این است: چرخه کجا متوقف می شود؟"

 

وندی اید در نقد و بررسی فیلم در برلیناله، در «ScreenDaily» نوشت: «مطالعه شخصیتی سخت و محکم درباره زنی که بر خلاف قضاوت بهتر، به سمت اعمال بی پروا و خطرناک سوق داده شده است».

 

 

سخن نهایی 

به دلیل تازه منتشر شدن فیلم (2024)  با وجود امتیازهای بالایی که تا به اینجا دریافت کرده نمی‌توان نظر قاطعی درباره «پسران» داد اما تا به اینجا فیلم نظر مخاطبین و منتقدان را به خود جلب کرده و با داستان جذاب و بازی های قوی توانسته نمره قابل قبولی دریافت کند.

نظرات بینندگان