arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

رهبر معظم انقلاب 19 مهر به خراسان شمالی سفر می کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رهبر معظم انقلاب در 19 مهر ماه سال جاری با سفر به خراسان شمالی بهاری تاریخی را در پاییز این استان رقم می زنند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان‌شمالی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان دومین پیام خود را صادر کرده و زمان حضور ایشان در خراسان شمالی را به اطلاع عموم رساندند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمود احمدی‌بیغش در این پیام گفته اند: مردم این دیار چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌کنند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون دیار باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان‌شمالی، چشم به راه قدوم پر برکت و وجود گوهر بار ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است و مردم غیور و شهیدپرور در این خطه کهن، خود را برای میزبانی مقتدای خویش آماده می‌کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: قلب‌ها در سینه‌ها به عشق دیدار روی محبوب می‌تپد و همگان مهیا می‌شوند تا از اقصی نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور یافته و با شور و شعف تحسین‌برانگیز خود، ولایت‌مداری و عشق به نظام اسلامی را به جهانیان فریاد کنند و با ندای لبیک یا رسول ا... لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست یکدیگر با آرمان‌های امام  راحل(رضوان ا... تعالی علیه) و شهدای اسلام تجدید بیعت کنند.

این پیام در پایان تصریح کرده است: خیل مشتاقان و جان‌نثاران مقام عظمای ولایت، ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌نمایند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد/ مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
نظرات بینندگان