arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱

«مرد آهنی ۳» راهی چین می‌شود + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، این فیلم به صورت محصول مشترک چین و آمریکا تهیه می‌شود و لوکیشن‌ها و هنرمندان صنعت سینمای این کشور آسیایی، نقش مهمی در تولید آن دارند.

 

 

 

هم‌زمان با سفر عوامل تولید «مرد آهنی 3» به چین، تهیه‌کنندگان فیلم اعلام کردند آنونس تبلیغاتی آن روز بیست و سوم اکتبر پخش خود را آغاز می‌کند.

رابرت داونی جونیور برای سومین‌بار در این مجموعه فیلم در نقش تونی استارک (مرد آهنی) ظاهر می‌شود. او صنعتگر ثروتمندی است که در مواقع خطر، تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود.

اسکارت پوهانسن هم در قسمت تازه فیلم در نقش بیوه سیاه‌پوش ظاهر می‌شود. هر دو این بازیگران، تابستان امسال در فیلم پرفروش «آونجرز» (انتقام‌گیران) در قالب این کاراکترها ایفای نقش کردند.

 

 

 

گیوینت پالترو، بن کینگرلی، دان چیدل، گای پیرس و جیمز بادج دیل دیگر بازیگران این اکشن ماجراجویانه پربازیگر هستند.

شین بلک «مرد آهنی 3» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای کارگردانی می‌کند که به صورت مشترک با درو پیرس نوشته است.

کشور چین در ماه‌های اخیر به سمت تولید محصولات مشترک سینمایی با هالیوود رفته و «مرد آهنی3» و «آواتار» 2 و 3 از اولین فیلم‌هایی هستند که در این ارتباط ساخته می‌شوند.

چینی‌ها با سرمایه‌گذاری بر روی این فیلم‌ها، لوکیشن‌ها و تجهیزات فنی (و نیروی کار ارزان)خود را در اختیار محصولات پرسروصدای هالیوودی قرار می‌دهند.

 

 

 

قرار است فیلم‌هایی که به صورت محصول مشترک چین و آمریکا ساخته می‌شوند، به صورت هم‌زمان در سینماهای هر دو کشور به نمایش عمومی گذاشته شوند.

«مرد آهنی3»  برای سوم ماه مه سال 2013 به روی پرده سینماها می‌رود و فصل تابستان سینمای آمریکا با این اکشن ابرقهرمانانه شروع می‌شود.

برعکس استقبال بالای تماشاگران «مرد آهنی» از دو قسمت اول و دوم آن در سال‌های 2008 و 2010، منتقدان سینمایی این فیلم‌ها را اکشن‌‌هایی سطحی و کم‌ارزش ارزیابی و معرفی کرده‌اند.

نظرات بینندگان