arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱

شهردار ری انتخاب شده و بزودی معرفی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهردار ری انتخاب شده است، گفت: شهردار ری یکی از شهرداران سابق مناطق تهران است و منتظر هستیم استاندار تهران حکم انتصاب وی را امضا و ابلاغ کند.

به گزارش انتخاب ، محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین اقدامات در جداسازی ری از تهران اظهار داشت: در حال حاضر مقدمات جداسازی انجام شده است؛ شهردار ری انتخاب شده است و احتمالاً هفته‌ آینده معرفی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در جلسه مجمع نمایندگان شهر تهران قرار شد معرفی شهردار ری با تأخیر انجام شود، گفت: علت این تأخیر چیست؟ از دستور رئیس جمهوری برای جدایی ری از تهران حدود 3 ماه می‌گذرد؛ مطمئناً عده‌ای منافعی در ری دارند که اصرار می‌کنند این جدایی انجام نشود.

وی با تأکید بر اینکه جدایی ری از تهران قانونی است، گفت: بعد از اجرای این قانون مشخص می‌شود که چه کسانی در ری منافع داشته‌اند که با این جداسازی مخالفت می‌کردند.

معاون عمرانی استانداری تهران درباره انتخاب شهردار ری بیان داشت: شهردار ری یکی از شهرداران سابق مناطق تهران است و منتظر هستیم استاندار تهران حکم انتصاب وی را امضا و ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه جدایی ری از تهران به نفع شهرداری تهران است، گفت:‌ با این اقدام شهرداری تهران ماهانه حداقل 3 میلیارد تومان ذخیره می‌کند چرا که ماهیانه حقوق 2 هزار نفر را در شهرداری ری‌ باید پرداخت می‌کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
2
1
واقعا اينهمه مخالفت اصناف مختلف شهر ري اهميتي ندارد؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان