arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

پیشنهاد اغواکننده سعودی‌ها به بکر؛ ستاره لیورپول همبازی رونالدو می‌شود؟

فوتبال عربستان در یک سال اخیر با ریخت و پاش‌های عجیب موفق شده بسیاری از ستاره‌های مطرح دنیا از جمله، کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بزنما، سادیو مانه، انگولو کانته، میتروویچ، یانیک کاراسکو و ... را به خدمت بگیرد. تلگراف پیش‌تر در خبری مدعی شده بود که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در تابستان پیش‌رو به دنبال جذب آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول و ادرسون مورایس دروازه‌بان منچسترسیتی برای باشگاه‌های سعودی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: باشگاه النصر با مبلغ نجومی و اغوا کننده به دنبال جذب ستاره لیورپول است.
 
فوتبال عربستان در یک سال اخیر با ریخت و پاش‌های عجیب موفق شده بسیاری از ستاره‌های مطرح دنیا از جمله، کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بزنما، سادیو مانه، انگولو کانته، میتروویچ، یانیک کاراسکو و ... را به خدمت بگیرد.
 
تلگراف پیش‌تر در خبری مدعی شده بود که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در تابستان پیش‌رو به دنبال جذب آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول و ادرسون مورایس دروازه‌بان منچسترسیتی برای باشگاه‌های سعودی است.
 
حالا این نشریه در جدیدترین خبر خود اعلام کرده؛ باشگاه النصر عربستان در تلاش است تا با پیشنهاد نجومی و اغوا کننده آلیسون سنگربان ۳۱ ساله لیورپول را به خدمت بگیرد تا این دروازه‌بان همبازی کریستیانو رونالدو در این تیم شود.
نظرات بینندگان