arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱

علم الهدی: اموال محتکران و سوداگران محکوم به مصادره است

انبار کالاهای اساسی توسط سوداگران و سودجویان اقتصادی مصداق احتکار کالا است و همانند فساد اقتصادی به مصادره محکوم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه مشهد گفت: امروز سرنوشت نرخ ارز در صرافی ها رقم نمی خورد بلکه توسط عده ای سودجو در انبار کالاهای اساسی و لوازم خانگی خارجی رقم می خورد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، آیت الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: سوداگران و سودجویان به بهانه افزایش نرخ ارز قیمت کالاهای اساسی را افزایش می دهند که در این راستا مسئولان باید به مشکلات معیشتی مردم و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی بپردازد.

وی تاکید کرد: انبار کالاهای اساسی توسط سوداگران و سودجویان اقتصادی مصداق احتکار کالا است و همانند فساد اقتصادی به مصادره محکوم است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزود: دولتمردان باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد نمایند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی نیز گفت: جلوگیری از اسراف از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی بوده و این موضوع به معنای کم خوردن و کم نوشیدن و کاهش جریان عادی زندگی نیست.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با جنگ و تحریم های اقتصادی دشمنان مورد تاکید قرار داده اند.

وی در خصوص تحریم ها بیان کرد: جنگ و تحریمهای اقتصادی دشمنان نمی تواند در عزم مردم برای همراهی با نظام و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی خللی ایجاد کند.

 آیت الله علم الهدی عنوان کرد: ملت ایران همواره از فرمایشات رهبری تبعیت کرده و از آرمانهای نظام کوتاه نیامده است.

وی یادآور شد: ملت ایران همواره در برابر ترفندها و فتنه های شیطانی معاندان و استکبار جهانی ایستادگی کرده و می کند.

 وی تاکید کرد: دشمن با توجه به توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح جرات تجاوز به سرحدات میهن اسلامی را نخواهد داشت.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: جبهه استکبار با توجه به شکست های پی در پی خیلی عصبانی هستند به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اهانت کردند

وی بیان کرد: قبل از این اهانت، جبهه ضد صهیونیستی تنها در ایران اسلامی قرار داشت اما بعد از اهانت به پیغمبر اکرم (ص) تمام کشورهای اسلامی به جبهه ضد صهیونیستی تبدیل شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
9
خوب انگار به سلامتی قاضی هم شدند .
نظرات بینندگان