arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

یونایتد-اتلتیکو: مبادله برد-برد ستاره‌های جنجالی!

اتلتیکو مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود پس از نمایش‌های تاثیرگذار میسون گرینوود برای ختافه، می‌خواهد او را به صورت قرضی جذب کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 میسون گرینوود که فصل قبل به صورت قرضی از منچستر یونایتد به ختافه رفت، نمایش درخشانی در این تیم داشت. اکنون با پایان قرارداد قرضی این بازیکن با ختافه، تیم منچستر به خاطر جنجال‌هایی که این بازیکن ایجاد کرد، تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد. از طرفی اتلتیکو مادرید مایل به جذب این بازیکن است و تیم منچستر حاضر است در ازای گرفتن ژوائو فیلیکس، میسون گرینوود را به این تیم اسپانیایی بدهد.

فیلیکس از زمان پیوستن به اتلتیکو با یک انتقال گران قیمت در سال 2019، نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او در نهایت به صورت قرضی به چلسی منتقل شد و این فصل هم برای بارسا بازی کرد. ضمن اینکه اظهارنظرهای تند او نسبت به اتلتیکو و هوادارانش، امکان بازگشت به مادرید را دشوار کرده است. با تمایل اتلتیکو برای جذب گرینوود، آنها ممکن است این بار بخواهند برای همیشه با فیلیکس خداحافظی کنند!

گرینوود در 33 بازی لالیگا برای ختافه در این فصل هشت گل به ثمر رساند و شش پاس گل نیز داده. گفته می‌شود ختافه مشتاق است او را حفظ کند، اما یوونتوس، بوروسیا دورتموند و همچنین اتلتیکو مادرید خواهان جذب او هستند. فیلیکس، ستاره پرتغالی، در 30 بازی لیگ ، هفت گل به ثمر رساند و سه پاس گل دیگر نیز ایجاد کرد.

شیاطین سرخ امیدوارند با توجه به اینکه فصل گذشته در لیگ برتر به مقام هشتم رسیدند، امسال با تقویت تیم خود عملکرد بهتری داشته باشند. با این حال، قبل از اینکه بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند، باید تصمیم بگیرند که آیا اریک تن‌هاخ به عنوان مربی باقی بماند یا خیر.

نظرات بینندگان