arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

نعمتی: بهشان جواب ندادیم و موفق شدیم

علی نعمتی می‌گوید امیدوار است برای سال دیگر هم در پرسپولیس بازی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 علی نعمتی بازیکن پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس درباره لقب گرگی که برایش گذاشته‌اند اینطور صحبت کرد: چند سال است این لقب را رویم گذاشته‌اند به‌خاطر چشم‌هایم!

او درباره بازی عنوان کرد: در حال گرم کردن که بودم از استرس داشتم می‌مردم ولی خدا را شکر می‌کنم که پایانش با یک قهرمانی دیگر همراه بود. تبریک به هواداران و کادر فنی‌مان و کادر فنی نیم فصل اول‌مان که به هر دلیلی الان همراه‌مان نیستند و بچه‌هایی که با ما بودند واقعا خیلی زحمت کشیدند و جای‌شان خیلی خالی است‌. فکر می‌کنم هواداران این دو سه بازی آخر سنگ تمام گذاشتند.

او درباره گرفتن جام با مدت کوتاه صدر نشینی گفت: ما پارسال هم این شرایط را داشتیم و آقا یحیی یک چیز خوبی را جا انداخت که ما بازی خودمان را کنیم و کاری به رقیب‌مان نداشته باشیم و امسال هم همین شد و حتی مصاحبه‌های بدی علیه ما شد ولی ما هیچ چیزی نگفتیم و سکوت کردیم. خدا را شکر می‌کنم که به قهرمانی ختم شد. مجددا تبریک به کادر فنی و مدیریت باشگاه و هواداران و پیشکسوتان که همه جاهای سختی پشتمان بودند.

1986239

نعمتی درباره تاثیر هجمه‌های وارد شده اخیر و تاثیرش روی روح و روان‌شان گفت: من فکر می‌کنم دربی رفت بود که بعدش هم درموردش صحبت کردم. من بعد از آن همه جوره تلاش کردم و صدم را گذاشتم و اینجا هم باید همین باشد. ما از بیرون می‌شنیدیم و می‌توانستیم جواب بدهیم ولی تمرکزمان روی کار خودمان بود و فکر می‌کنم در پرسپوليس جا افتاده که فقط کار خودت را انجام بدهی.

او درباره تمام شدن قراردادش گفت: فکر می‌کنم قرارداد خیلی‌ها تمام شده است و ان‌شالله خیر است و قطعا هر کسی آرزویش است در پرسپولیس بازی کند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و در خدمت همگی باشم.

نظرات بینندگان