arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

فرمانده کل سپاه: امروز شعارهای ایران در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تکرار می‌شود

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت جهانی و شکست ناپذیر است، تصریح کرد: همه امید ما به جوانان این سرزمین است که مصمم و با اراده تمام بضاعت و قلبهای خود را برای ساختن هر چه بهتر ایران قدرتمند به کار بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه، ۱۳ خرداد) در نشست مسئولان بسیج دانشجویی کشور، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان، گفت: خداوند را سپاسگزارم که در این لحظات نورانی و در آستانه سی و پنجمین سالکرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که یکی از اعجازهای الهی را در دوره ای که آزادی، حریت، کرامت و پیام آور روح عدالت از همه مناسبات بین المللی دور شده بود، رقم زد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با اعجاز خود این مفاهیم را در یک الگو سازمان یافته به یک واقعیت عینی تبدیل و ما را از اسارت مدرن نجات داد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: حضرت امام(ره) عظمت از دست رفته ما مسلمانان را احیا کرد و تمدن اسلام را که غروب کرده بود دوباره از افق ایران طلوع داد و خورشید اسلام در دنیا جلوه گر شد.

سرلشکر سلامی بیان کرد: در این آستانه بنده توفیق حضور در کنار جوانان رشید و برومند این سرزمین را که هر یک تجلی کشور بوده و عامل حرکت به سمت قله های رفیع و وارثان شکوه یک انقلاب بزرگ و پرچمداران حرکت برای فتح آرمان ها هستند را داشته ام.

وی در ادامه با تسلیت شهدای خدمت گفت: این شهدا در مسیر خدمت رسانی به مردم در آن فضای مه آلود و جنگل‌های پیچیده و ارتفاعات بلند راهی بهشت اعلی شدند تا در محضر خداوند متعال روزی بخورند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت جهانی و شکست ناپذیر است، تصریح کرد: همه امید ما به جوانان این سرزمین است که مصمم و با اراده تمام بضاعت و قلبهای خود را برای ساختن هر چه بهتر ایران قدرتمند به کار بگیرند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایران برای رسیدن به اهداف خود مصمم و در حال حرکت است، ادامه داد: ایران در جهان صاحب اعتبار قدرت و منزلت سیاسی است، امروز شعارهای ایران در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و دورترین نقاط جهان تکرار می‌شود و آن شعارها پژواک این فرهنگ قوی است.

نظرات بینندگان