arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

جایگزین سریال هشت و نیم دقیقه در شبکه آی‌فیلم مشخص شد

آخرین قسمت سریال «هشت و نیم دقیقه» سه شنبه ۱۵ خرداد پخش خواهد شد و حالا آی فیلم سریال جایگزین را معرفی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال هشت و نیم دقیقه، داستانی اجتماعی که این روزها از شبکه آی فیلم پخش می شد به زودی تمام می شود. آی فیلم اعلام کرده است که یک سریال جدید جایگزین هشت و نیم دقیقه می شود. در ادامه سریالی که قرار است جایگزین هشت و نیم دقیقه شود را ببینید.

یک سریال جدید برای پخش در ساعت ۲۲ در نظر گرفته شد.

 آخرین قسمت سریال "هشت و نیم دقیقه" سه شنبه ۱۵ خرداد پخش خواهد شد و مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" از چهارشنبه ۱۶ خرداد جایگزین آن خواهد شد.

سریال "بیگانه‌ای با من است"به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۸–۱۳۹۹ است و پژمان بازغی، زنده یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، سپیده خداوردی، نگار عابدی و ... در این سریال نقش آفرینی کرده اند.خلاصه داستان: داستان در دهه شصت و سال ۶۹ و پیرامون شخصیت نساء است. نساء کارگر زوجی به نام‌های مینو و امیرعلی در شیراز است و در پی فرار از دست شوهرش برای نفروختن بچه، همراه با این زوج راهی سفر می‌شود و تصادف می‌کنند. امیرعلی می‌میرد و مینو که باردار است فرزندش را بدنیا می‌آورد و می‌میرد. نساء برای زنده نگه داشتن بچه خود، او را به جای مینو جا می‌زند و عروس خانواده امیرعلی می‌شود.

مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" از چهارشنبه ۱۶ خرداد، هر شب ساعت ۲۲ پخش و در ساعات ۶ و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

نظرات بینندگان