arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

علت انتقال مجدد رضا داودنژاد به بیمارستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر کل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فارس گفت : مراجعه رضا داود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون به بیمارستان نمازی شیراز به علت پس زدگی کبد نیست و او درشرایط عادی به این بیمارستان مراجعه کرده است .

نادرمعینی روزشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: معمولا بیمارانی که عمل جراحی پیوند کبد انجام می دهند باید مراجعه متعدد بعد ازعمل داشته باشند تا سلامت آنها تحت نظرباشد.

وی توضیح داد: مراجعه داود نژاد به بیمارستان نمازی شیراز برای کنترل آنزیم است و موضوع پس زدگی کبد که برخی ازرسانه ها آن را عنوان کرده اند ، صحت ندارد.

مدیرکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فارس یادآورشد که البته 10 درصد از پیوندهای کلیه یا کبد که انجام می شود احتمال پس زدگی درآنها وجود دارد لیکن این موضوعی چالش برانگیز نیست.

این مقام مسوول در انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فارس ادامه داد : تیم پیوند اعضا در بیمارستان نمازی شیراز با دقت و کنترل کم نظیر، پیوندهای کلیه و کبد را انجام می دهند وبرای انجام پیوند بیماران ، زحمت بسیاری کشیده می شود .

معینی گفت: انجام بیش از 200 پیوند کلیه و کبد درسال در بیمارستان نمازی شیراز سبب شده که شیراز به عنوان قطب پیوند اعضا در کشور شهرت یابد و این اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی کم نظیر با زحمات تیم پیوند اعضا در بیمارستان نمازی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود .

رضا داود نژاد 13 اردیبهشت ماه امسال به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی پیوند کبد قرارگرفت و 16 تیرماه امسال پس از عمل موفقیت آمیز این پیوند، به تهران بازگشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
1
54
با سلام
یه سوال :حتما باید بازیگر و فوتبالیست شد تا در بیمارستان ها جوابگویت باشن؟ هفته پیش من بابامو از دست دادم اونهم به خاطر میکروب بیمارستانی بود ولی هیچکس پاسخگو نیست واقعا پاسخگو نیست
نظرات بینندگان