arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

تشکر لاریجانی از دولت لیبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش‌ از دستور خود با تبریک به خانواده‌های گروگان‌های ایرانی آزاد شده از بند گروه تروریستی لیبیایی از دولت طرابلس برای همکاری‌های انجام شده در این زمینه تشکر کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه ۱۶ مهر) در نطق پیش از دستور خود با تشکر از دولت لیبی که نقش بسزایی در آزادی کارکنان هلال‌احمر ایران داشت، گفت: از تلاش‌هایی که برای آزادی گروگان‌های ایرانی از سوی دولت لیبی صورت گرفت تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عزیزان برای ماموریت از هلال‌احمر برای کمک به مردم لیبی رفته بودند، تصریح کرد: ماموران هلال‌احمر ایران در دام ربایش گروه‌های تروریستی لیبیایی گرفتار شده بودند که برای آزادی آنها با مسئولان دولت و پارلمان لیبی مذاکرات زیادی شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته از پیام آزادی گروگان‌های ایرانی در بند گروه تروریستی لیبیایی مطلع شدیم، افزود: در زمان ربایش این هموطنانمان از رئیس پارلمان لیبی هم درخواست کمک شد که با برقراری تماس تلفنی این همکاری‌ها آغاز و در نهایت منجر به آزادی این عزیزان انجامید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از دولت لیبی گفت: از خانواده‌های این افراد که با صبوری این مدت را تحمل کردند، تشکر کرده و آرزوی توفیق برای آنها داریم.
نظرات بینندگان