arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

منتقد دولت، مدیر عامل یک شرکت زیر مجموعه "تامین اجتماعی" شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده سابق بروجرد که از منقدان دولت در مجلس هشتم محسوب می‌شد، مدیر عامل شرکت شستان نوین شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی، هادی مقدسی نماینده سابق بروجرد به عنوان مدیر عامل شرکت شستان نوین منصوب شد.

مقدسی با تائید این خبر، در پاسخ به این سؤال  فارس،"شما در مجلس هشتم منتقد شدید سازمان تامین اجتماعی بودند چطور قبول کردید که یکی از مدیران ارشد این سازمان شوید"، اظهار داشت: بنده هم اکنون نیز منتقد سوءمدیریت هستم و معتقدم که باید مدیریتی صحیح برای اداره مجموعه‌ها داشته باشیم.

وی افزود: البته وضعیت در سازمان تامین اجتماعی در مسیر اصلاح است.

به گزارش فارس، سعید مرتضوی اردیبهشت ماه سال جاری از تشکیل شرکت شستان نوین خبر داده  و  گفته بود: طرحی تدوین شده است که با وصول این مطالبات از محل واگذاری سهام شرکت های یاد شده شرکتی با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نوین (شستان) ایجاد شود که در 3 هلدینگ صنایع نفت و گاز، صنایع فلزی و مواد و بانک و بیمه فعالیت خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد: کارشناسان معتقدند با شروع فعالیت شستان و کسب درآمد 21 شرکت یاد شده، صندوق تامین اجتماعی قادر خواهد بود به حقوق و مزایای بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور مبلغ قابل توجهی اضافه کند که امیدواریم با تصویب هر چه سریع تر این موضوع در هیات امنا این مهم محقق شود.
نظرات بینندگان