arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

وزیر برکنار شده: هاشمی رفسنجانی تفکر خاصی را هدایت می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کامران باقری لنکرانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوال مهر، در خصوص ذهنیت مردم برای حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران یادآور شد: خاطرات خوبی از سیاست های اقتصادی دوران کارگزاران برای مردم ثبت نشده و حتی برخی از بحران های اقتصادی سال های 76 تا 80 نتایج میان مدت همان سیاست ها بوده است.

وی تصریح کرد: تلقی این است که به دلیل بروز برخی از مشکلات تمایل مجدد به این تفکر رواج یافته است درحالیکه همان تفکرات نیز نتایج قابل قبولی نداشته است.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تفکر خاصی را هدایت می کنند یادآور شد: در زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تفکری خاص وجود داشت و امروز این گروه به همان تفکر خاص اشاره می کنند که این تفکرات مختص حزب کارگزاران است.

لنکرانی افزود:در این تفکر ابزارهای خاصی برای تامین منابع به شکل های مختلف وجود دارد که البته مدل این تجربه و پیامد های آن را نیز در میان مدت مشاهده کرده ایم.

هیچکس را نمی توان مجبور به رای دادن به کاندیدای خاص کرد

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص معرفی یک کاندیدا از جانب حزب موتلفه اسلامی به عنوان کاندیدای اصلح، گفت: انتخابات در این دوره رقابت گفتمان ها است و هیچکس نمی تواند شخصی را به عنوان فرد اصلح تر معرفی و دیگران را مجبور به رای دادن به آن فرد کند.

وی با بیان اینکه امام (ره) به دنبال این بحث نبود که نخبگان سیاسی برای دیگران تکلیف مشخص کنند تاکید کرد: در فضای انتخابات همه حق انتخاب و اظهار نظر دارند و امام (ره) نیز به دنبال این موضوع نبودند که نخبگان سیاسی توقع داشته باشند هر کسی را که آنها معرفی کردند دیگران قبول کنند.

لنکرانی افزود: پیشینه و شهرت مناسب بسیار مطلوب و پسندیده است اما باید به این موضوع توجه داشت که موتلفه در این انتخابات چه نوع گفتمانی را انتخاب می کند زیرا این انتخابات رقابت گفتمان ها است.

جبهه پایداری در حال حاضر نگاه مصداقی ندارد

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه سخنان خود در خصوص حضور و فعالیت جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: در زمان فعلی جبهه پایداری بحث معرفی شخصی برای حضور در این انتخابات را ندارد.

وی تاکید کرد: این تصمیم تنها به زمان فعلی مربوط می شود و شاید در زمان فرارسیدن انتخابات نوع رفتارها و برنامه ریزی ها تغییر کند.

لنکرانی افزود: انتخابات آینده رقابت بین افراد نیست بلکه رقابت گفتمان ها خواهد بود و هر کس در این میان به ریاست جمهوری نگاه فردی داشته باشد یک نقطه ضعف بزرگ است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
6
76
بحران های 76تا80؟؟؟
نه بابا هلو هلو می کنی؟؟
داری برای خودت رفیق پیدا می کنی؟؟
این دوره متعلق به اصلاحات است وقصد داری ازجبهه اصلاحات یارگیری کنی؟؟؟
نه با با ما هلو ببخشید هالو نیستیم
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
5
80
البته تو این چند سال خیلی از خاطرات بد از ذهن ملت پاک شده، چون خاطرات بدتر جاش گرفته!
نظرات بینندگان