arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

نادران از توضیح وزیردادگستری قانع نشد/ احتمال کشیدن ماجرای م.ر به صحن مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس گفت: الیاس نادران از توضیحات وزیر دادگستری در جلسه امروز قانع نشد و هئیت رئیسه مجلس درباره طرح سوال در صحن علنی تصمیم گیری می کند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از مهر، علی اسفنانی اظهار داشت : امروز آقای بختیاری - وزیر دادگستری - برای پاسخ به پرسش های آقای الیاس نادران در کمیسیون قضائی مجلس حاضر شد. در این جلسه نماینده مردم تهران درباره پرونده بیمه ایران و رسیدگی به اتهامات دیگر متهمان پرونده و همچنین اظهارات یک مقام مسئول در هئیت دولت درباره شخصی خاص از وزیر دادگستری سوال کرد.

وی افزود: در ادامه وزیر دادگستری درباره این پرسشها توضیحاتی را ارائه کرد که نماینده تهران با این توضیحات قانع نشد و سوال به هئیت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.

الیاس نادران - نماینده تهران - تاکنون بارها خواستار رسیدگی به اتهامات آقای " م.ر" در پرونده بیمه ایران شده است. وی همچنین در یکی از جلسات دادگاه بیمه حاضر شد و پس از اتمام دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: ‌دادگاه اجازه دهد نام مقامات حاضر در این پرونده چه از سوی خود دادگاه و چه متهمان برده شود و تفاوتی میان آنها و متهمانی که در زندان هستند قائل نشود و در اعلام اسامی صراحت وجود داشته باشد.

وی همچنین درباره نقش آقای "م- ر" در این پرونده گفت: از وی در کیفرخواست نام برده شده و تا آنجایی که اطلاع دارم وی جزو متهمان پرونده است.
نظرات بینندگان