arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
اظهارات تازه فردی که حرمت لباسش را نگه نمی دارد

شجونی: عشق من حسین شریعتمداری است/ او جانورشناسی درجه یك است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام شجونی در پاسخ به این سئوال كه چرا حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه كیهان را به عنوان كاندیدای خود در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انتخاب كرده اید، گفت: از من كسی پرسید كه بهترین كاندیدای ریاست جمهوری از نظر شما كیست؟ من هم گفتم اگر آقای شریعتمداری قبول كند، ایشان از نظر من بهترین كاندیداست.

به گزارش انتخاب به نقل از افکار، شجونی افزود:حاج حسین شریعتمداری یك زندان رفته بامعرفت و یك جریان شناس خیلی قوی است و هم اینكه ایشان یك جانور شناس درجه یكی است و هیچ كسی به قدر ایشان ولایتمدار نیست و آدم دلسوز نظام است و یك ریال هم از این نظام سوء استفاده نمی كند.

وی تصریح كرد: حسین شریعتمداری به عنوان كاندیدایی است كه من انتخاب كرده ام و اگر بیاید یا نیاید من ایشان را انتخاب كرده ام.

حجت الاسلام شجونی در خصوص این مطلب كه حزب موتلفه نیز قرار است كاندیدایی برای ریاست جمهوری آینده معرفی كند، بیان داشت: میان اعضای این حزب مطرح شده است كه كاندیدایی برای انتخابات معرفی شود اما هنوز اسمی از فرد خاصی مطرح نشده است.

وی در خصوص صحبت های یكی از اعضای این حزب كه بیان داشته بود حزب موتلفه كاندیدی را معرفی می كند، اظهار داشت: آقای بادامچیان مطرح كرده اند كه راسا كاندیدا خواهیم داشت اما من از اینكه چه كسی را مطرح خواهد شد مطلع نیستم.

عضو شورای مركزی حزب موتلفه در پاسخ به این سئوال كه اگر این حزب، فردی غیر از حسین شریعتمداری را برای انتخابات كاندید كند، شما به كدام یك از این افراد رای خواهید داد، بیان داشت: من خیلی حزبی نیستم.

وی تصریح كرد: نه در جامعه روحانیت مبارز و نه در حزب موتلفه كسی به عنوان كاندیدای ریاست جمهوری مطرح نشده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت:عشق من حسین شریعتمداری است و به وی بسیار علاقه دارم.
نظرات بینندگان