arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

کاسیاس: جاسوس نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایکرکاسیاس سنگربان رئال مادرید ازطریق سایت فیس بوک درد دل مفصلی انجام داده است. اوازطریق سایت رسمی خود به تمامی اتهامهای وارده به وی از سوی نشریات اسپانیایی پاسخ داد و تلاش کرد همه ابهامهای موجود درمورد وی ازجمله رابطه اش با ژوزه مورینیو را روشن کند.

کاسیاس گفت: «روزنامه‌ها می‌گویند ما تحمل یکدیگر را نداریم، اما اگر کسی باشد که من به او بیش ازهرشخص دیگری احترام می‌گذارم، مربی من است که رئال مادرید را به جاده موفقیت برگردانده است.» شایعات اخیر درمورد اختلافهای موجود در رختکن رئال مادرید بتدریج کاسیاس را آزار می‌دهند: «طی ماه‌های گذشته، بدون اینکه بخواهم پایم به مسایل زیادی باز شد. من را جاسوس خطاب کردند و گفتند شخصی هستم که اخبار رختکن را به بیرون منتقل می‌کنم. دراین مقطع از زندگی‌ام، پس از 13 سال حضور درمهمترین باشگاه جهان، این حرفی است که هیچ مفهومی ندارد. درست است، من همه خبرنگاران خارجی را می‌شناسم، ولی اینکه بگویند من جاسوس تیم هستم، به نظرم نتیجه گیری عجیبی است. گفته‌اند من موقع گلهای تیم جشن نمی‌گیرم و ناراحت هستم، ولی مردمی که مرا می‌شناسند، می‌دانند وقتی گل می‌خورم، عصبانی می‌شوم. حتی گفته شده من از رونالدو هم تیمی‌ام حمایت نمی‌کنم. با اینکه من واقعا او را تحسین می‌کنم.»
درنقطه مقابل و در باشگاه بارسلونا چابی ارناندس در گفت وگو با کاتالونیا رادیو، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد قرارداده و گفته مربی پرتغالی فرد مناسبی برای بازی این تیم نیست. «من مورینیو را دوست دارم. او از سه سال پیش اینجاست، ولی فوتبال او چیزی نیست که ما دراسپانیا می‌خواهیم. او از شرایط تیم حریف سوء استفاده می‌کند و برای همین نامش درتاریخ ثبت خواهد شد» چابی در تمجید از ویلانوا گفته است: «به نظرم او مربی خیلی آماده‌ای است.
ایده‌های روشنی دارد که به فلسفه گواردیولا وفادار هستند. تفاوتهای کمی بین او و گواردیولا وجود دارند. البته شاید پپ موقع تمرینات به بازیکنان نزدیک بود. به هرحال او به عنوان بازیکن و مربی به عنوان نقطه اتکای من خواهد ماند. در بارسلونا مسی نیست که در رختکن به بقیه دستور می‌دهد. او فرد عجیب و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او در درازمدت بهترین بازیکن فوتبال خواهد شد و بازی اش به مراتب از بازی رونالدو بهتراست.»
نظرات بینندگان