arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

پایان قصه بهنام و ماهرخ، برخی را خیلی عصبانی کرد!

پایان در انتهای شب فرصتی برای قطار شدن تعریف‌ها و تمجیدها بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایان در انتهای شب فرصتی برای قطار شدن تعریف‌ها و تمجیدها بود. برخی معتقدند که این سریال توانایی دیده شدن در خارج از مرزهای ایران هم دارد. برخی هم گفته‌اند موفق‌ترین ملودرام ایرانی‌ست. اما خب حجم تعاریف انگار کارکرد منفی هم علیه این سریال داشته و ناخودآگاه فرصتی برای مقایسه با برخی از آثار درخشان ایجاد شده. 

 
 

پایان قصه بهنام و ماهرخ، برخی را خیلی عصبانی کرد!

درباره مولف

پایان در انتهای شب فرصتی برای قطار شدن تعریف‌ها و تمجیدها بود. برخی معتقدند که این سریال توانایی دیده شدن در خارج از مرزهای ایران هم دارد. برخی هم گفته‌اند موفق‌ترین ملودرام ایرانی‌ست. اما خب حجم تعاریف انگار کارکرد منفی هم علیه این سریال داشته و ناخودآگاه فرصتی برای مقایسه با برخی از آثار درخشان ایجاد شده. 

 
 

پایان قصه بهنام و ماهرخ، برخی را خیلی عصبانی کرد!

درباره مولفه‌های تکنیکی سریال نقش کلیشه‌ها در پیشبرد داستان بود. مثلا شاید پدرام شریفی به مذاق برخی خوش نیامده و انگار در سینمای ایران رسم شده که یک عاشق قدیمی همیشه باید به صحنه برگردد یا مثلا پایان‌بندی سریال هم مورد نقد واقع شده. همه این‌ها در حالیست که اکثر مخاطبان سریال با کاراکتر بهنام و ماهرخ و به طور کلی‌تر فضای قصه همذات‌پنداری کرده‌اند. 

در این ویدئو ایمان عبدلی به سراغ برخی مفاهیم مورد مناقشه درباره "در انتهای شب" رفته. با ما همراه باشید.

 

ه‌های تکنیکی سریال نقش کلیشه‌ها در پیشبرد داستان بود. مثلا شاید پدرام شریفی به مذاق برخی خوش نیامده و انگار در سینمای ایران رسم شده که یک عاشق قدیمی همیشه باید به صحنه برگردد یا مثلا پایان‌بندی سریال هم مورد نقد واقع شده. همه این‌ها در حالیست که اکثر مخاطبان سریال با کاراکتر بهنام و ماهرخ و به طور کلی‌تر فضای قصه همذات‌پنداری کرده‌اند. 

نظرات بینندگان