arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۳۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱

موافقت مجلس با افزايش قيمت بليت هواپيما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالي رئيس سازمان هواپيمايي كشوري از افزايش 50 درصدي قيمت بليت هواپيما به زودي خبر داده است كه سخنگوي كميسيون عمران مجلس هم گفت: مجلس موافق افزايش قيمت بليت هواپيما است.
سخنگوي كميسيون عمران مجلس با تاكيد بر اينكه دولت بايد مشكلات ارزي ايرلاين‌ها را برطرف كند، گفت: نبايد شركت‌هاي هواپيمايي در اولوليت پنجم باشند، زيرا موضوع فعاليت آنها هم بسيار مهم است، ضمن آنكه قطعات صنعت حمل و نقل وارداتي است و نياز زيادي به ارز دارند.
مهرداد لاهوتي افزود: ايرلاين‌ها يا بايد از سوي دولت ارز مرجع دريافت كنند و يا اينكه افزايش قيمت داشته باشند، زيرا اين هزينه‌ها بايد از يك منبعي تامين شود، بنابراين مجلس موافق افزايش قيمت بليت هواپيما است.
وي با اشاره به برگزاري جلسات با ايرلاينها در خصوص نرخ ارز، بيان كرد: در اين جلسه‌ها هم حق را به ايرلاينها داديم، زيرا آنها هزينه‌هاي زيادي دارند كه بايد از يك منبعي تامين شود.
سخنگوي كميسيون عمران مجلس در پاسخ به اين پرسش كه افزايش قيمت بليت هواپيما ممكن است منجر به كاهش تعداد مسافران شود، اظهار داشت: تعداد متقاضيان حمل و نقل هوايي دو برابر تعداد فعلي است و ما هميشه تقاضا بيش از ظرفيت داشته ايم؛ بنابراين در اين خصوص جاي نگراني نيست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
6
راست ميگه وقتي ما مردم تو صف هرچي كه گرون ميشه واميستيم چه لزومي داره كه ارزون بمونه ؟!
آقا كارتوو بكنين بيخيال مردم بيخيال قشر محروم
اونايي كه پول دارن تا حالا سوار شدن از اين به بدش هم سوار ميشن ما هم كه دستبوس اتوبوسهاي درپيت هستيم ديگه نگران نباشيد تا حالا سوار نشديم چي شده كه از اين به بعد هم نتونيم سوار بشيم چي بشه !
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
4
زرشك!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
9
منم به نوبه خودم این موفقیت رو به همه مخصوصا دولت خدمتگزار تبریک میگم.دی ی ی
نظرات بینندگان