arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

اجرای طرح تشویقی"پذیرندگان ملت" در بانک ملت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بانک ملت با هدف جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان و حفظ و ارتقای جایگاه رقابتی، طرح تشویقی پذیرندگان ملت را به مرحله اجرا درآورد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این طرح که از مهرماه شروع شده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی این بانک، با استفاده از شاخص های ارزیابی کننده منابع حساب و عملکرد پایانه یا پایانه های متصل به آن حساب، امتیازدهی شده در یکی از 10 دامنه امتیازی تعیین شده، رتبه بندی می شوند.

بر اساس این گزارش، با هدف قدردانی از وفاداری پذیرندگان مشمول رتبه های برتر و ایجاد انگیزه برای سایر پذیرندگان برای قرارگرفتن در رتبه های برتر طرح، مشوق هایی در حوزه های مختلف تحت عناوین جوایز وفاداری، تسهیلات اعتباری و خدمات ویژه بانکی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، جوایز وفاداری شامل صدور انواع بیمه نامه و شارژ کارت سوخت مشمولان رتبه های برتر طرح است و هزینه آن تا سقف بودجه در نظر گرفته شده با توجه به رتبه هر یک از مشمولان، از سوی بانک ملت پرداخت خواهد شد.

بسته اعتباری ویژه پذیرندگان نیز شامل اعطای تسهیلات بر مبنای امتیاز پذیرنده تا سقف دو میلیارد و 500 میلیون ریال و صدور کارت اعتباری برای پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی و معرفی شدگان از سوی پذیرندگان برتر خواهد بود.
نظرات بینندگان