arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

جزییات دادگاه رسیدگی به اتهامات دو مداح مشهور تهرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادگاه رسیدگی به اتهامات دو مداح تهرانی که در پی شکایت رییس جمهوری و رییس دفتر وی در قوه قضاییه مطرح شده روز دوشنبه در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه دادگاه که به ریاست قاضی ˈپیرعباسیˈ برگزار شد، وکلای متهمان و وکلای رییس جمهوری و رییس دفتر وی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد و پس از آن وکلای مداحان به دفاع از موکلان خود پرداختند.

یکی از وکلای دولت در این باره به خبرنگار ما گفت: با برگزاری این جلسه ختم دادرسی اعلام شده و منتظر صدور رای دادگاه هستیم.

این وکیل با بیان این که وکلای متهمان دفاعی در رد اتهام موکلان خود نداشتند، افزود: آن ها تلاش کردند به نحوی عنصر معنوی جرم را توجیه کنند و گرنه در اصل وقوع جرم با وجود مدارک مستند و متقن تردیدی نبود.

وی با تاکید بر این که احترام و جایگاه این دو مداح محفوظ است، ادامه داد: توقع نبود که این مداحان از ادبیات و الفاظی استفاده کنند که در جامعه بازتاب های خاصی ایجاد می کرد.

این وکیل بابیان اینکه افکار عمومی این نوع ادبیات و حرف زدن را علیه مسوولان نمی پسندد، افزود: افکار عمومی انتظار عدالت را از محاکم قضایی دارند.

وی مجازات در نظر گرفته شده برای این اتهامات را در قانون مجازات اسلامی، حبس و یا جزای نقدی بیان کرد و افزود: در دو کیفرخواست صادر شده، عناوین اتهامی ˈم.الفˈ و ˈس.حˈ، تهدید به قتل، توهین و هجو مطرح شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش7
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
32
14
ادبياتشون خيلي هم به اشخاص مورد نظر ميومد و افكار عمومي هم ميپسنديد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
49
چه جزئیات دقیقی111111111111111111
نظرات بینندگان