arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

سردار فضلی: اعزام دانش‌آموزان بروجنی به مناطق عملیاتی با هماهنگی آموزش و پروش بوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعزام دانش‌آموزان بروجنی به مناطق عملیاتی، با هماهنگی آموزش و پرورش بوده است.

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی در حاشیه نخستین یادوراه شهدای زن ترور در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: امسال 105 هزار نفر از دانش‌آموزان دختری که درس آمادگی دفاعی خود را گذرانده‌اند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: تمایل داریم دانش‌آموزان را بوسیله قطار اعزام کنیم اما امکانات ریلی موجود، محدود است. سال گذشته بیش از چهار میلیون دانش‌آموز و دانشجو از این مناطق بازدید کرده‌اند.

سردار فضلی در سخنرانی خود در این کنگره نیز اظهار کرد: برگزاری یادواره برای شهدای بیداری اسلامی، دانشمندان و همچنین هفت هزار شهید زن والامقام توفیق بسیار بزرگی بود که برای نخستین بار عملی شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری اجلاسیه نهایی شهدای زن در اسفندماه امسال در تهران خاطرنشان کرد: تا قبل از برگزاری این اجلاسیه سلسله برنامه‌های دیگری در دستور کار سازمان بسیج مستضعفین قرار دارد. در همین راستا هفته گذشته از جمعی از مادران شهدا در کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه "قرار است در شهرستان میانه همایشی به صورت بین‌المللی برای شهدای خواهر دانش‌آموز با عنوان «نیمکت‌های سوخته» برگزار شود"، گفت: در بهمن ماه امسال نیز با حضور خانواده‌های جامعه پزشکی از شهدای زن و همچنین خانواده‌های این قشر تجلیل به عمل می‌آید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن عشایر در استان فارس نیز اظهار کرد: هدف اصلی از این سلسله برنامه‌ها این است که بتوانیم الگویی عملی برای زنان و جوانان نسل امروز فراهم کنیم. علاوه بر این سال 91 به عنوان سال تجلیل از شهیده زن ناهید فاتحی نامگذاری شده که در سال 61 به اسارت منافقین در آمد و سپس به شهادت رسید.

فضلی در ادامه، با اشاره به اقدامات منافقین در راستای تضعیف نظام اسلامی یادآور شد: منافقین از اقصی‌نقاط دنیا برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند اما همواره باید به یاد داشته باشند که فرار گروهی سردسته‌های آنها مانند بنی‌صدر و رجوی با آرایش زنانه از ایران نمایانگر اوج حقارت آنان بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان، آمار شهدایی را که توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند 16 هزار و 400 نفر عنوان کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
1
18
بیخیال
ما عادت داریم به این پاس کاری
ما که میدونیم مردن رفت،کسی هم مسئولیتش رو به عهده نمیگیره
هی پاس کاری میکنید تا ملت خسته بشن
نظرات بینندگان