arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

واکنش رویانیان به خبر خداحافظی کریمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویانیان درباره خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر خداحافظی کریمی از فوتبال گفت: این موضوع درست نیست. کریمی به دنبال خداحافظی نیست. من شخصا می‌خواهم بحث کریمی را مدیریت کنم چرا که او را دوست دارم. مسئله کریمی با بقیه مسائل فرق می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست خود با علی کریمی که برخی رسانه‌ها از برگزاری آن در روز دوشنبه خبر داده بودند، اظهار کرد: از آنجا که کریمی مسافرت بود، نتوانستم با او صحبت کنم. هرچند که من در اردوی تیم ملی دو جلسه با او داشتم و حرف‌هایمان را به هم زدیم اما به دلیل اینکه من دو روز به مسافرت می‌روم، جلسه را عقب انداختیم و پس از بازگشت من از مسافرت، با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.

رویانیان درباره خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر خداحافظی کریمی از فوتبال گفت: این موضوع درست نیست. کریمی به دنبال خداحافظی نیست. من شخصا می‌خواهم بحث کریمی را مدیریت کنم چرا که او را دوست دارم. مسئله کریمی با بقیه مسائل فرق می‌کند. در هر خانواده‌ای مشکل پیش می‌آید اما من و کریمی درباره این مشکل با هم تصمیم می‌گیریم.

وی افزود: من به دنبال بخشش و عذرخواهی نیستم. مشکل باید ریشه‌ای حل شود. ذهن کریمی راجع به تیم باید درست شود. ما نمی‌خواهیم که کریمی با یک عذرخواهی به تیم بازگردد. او بازیکن بزرگ ماست و شک نکنید که پرسپولیس، اعتبار، شخصیت و سابقه‌اش را فراموش نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مباحثی که پیرامون نحوه درآمدزایی سرخ‌پوشان وجود دارد، گفت: ما شب‌ها با لباس مبدل به پارک‌ها و سر چهارراه‌ها می‌رویم و از هواداران گدایی می‌کنیم. اگر دولت به من پولی داده باشد، حتما به استقلال هم داده است، با این حال خارج از شوخی کدام فرد و تشکیلاتی هست که می‌آید بگوید من از کجا پول درمی‌آورم. اصلا چه ضرورتی دارد که بگوید؟ چرا باید توضیح بدهم که پول‌مان را از کجا می‌آوریم؟ من باید به سازمان بازرسی کل کشور توضیح دهم و این کار را هم می‌کنم اما نیازی نیست در رسانه‌ها بگویم.

رویانیان درباره شرایط کنونی پرسپولیس هم گفت: با وجود حاشیه‌سازی‌هایی که برای تیم ما می‌شود، تیم ما با قدرت و روحیه و شادابی کامل به کارش ادامه می‌دهد و بنابراین هواداران نگران نباشند. تیم ما در یک وضعیت عالی است و دیگر تکان نمی‌خورد. دلیل من هم این است که پرسپولیس در سه بازی اخیر خود در لیگ 7 امتیاز گرفته و کمتر تیمی است که این مقدار امتیاز را از سه بازی گذشته خود گرفته باشد. ضمن اینکه ما از ابتدای لیگ تاکنون در نیمه اول گل نخورده‌ایم و حتی در سه بازی اخیر گلی دریافت نکرده‌ایم که این نشان دهنده یک پرسپولیس واقعی است. هواداران ما روزهای بهتری هم خواهند دید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
14
140
کریمی در دل مردم است به حمایت امثال شما نیازی ندارد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
15
133
من فقط سه خط اول را خوندم ولی به آقای رویانیان میگم بس کن.خسته شدیم.به شعور ملت توهین نکن.
نظرات بینندگان