arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱

ارسال طرح سوال از رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طراحان سوال از پاسخ‌های نمایندگان رئیس‌جمهور قانع نشدند، افزود: طرح سوال از رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

 غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: موضوع سؤال نمایندگان از رئیس جمهور امروز مورد بررسی قرار گرفت و  درباره پاسخهای نمایندگان رئیس جمهور در این جلسه توضیحاتی ارائه شد.

وی افزود: بعد از ارائه توضیحات از سوی نمایندگان رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه، عوض حیدرپور نماینده شهرضا که به عنوان نماینده طراحان سوال در کمیسیون حضور داشت گفت که پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور را قانع‌کننده نمی‌داند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت:‌ بعد از قانع نشدن حیدرپور از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور طرح سوال را به هیئت رئیسه ارسال کردیم.

پیش از این طرح سوال از رئیس جمهور در کمیسیون برنامه وبودجه با حضور فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی، غضنفری وزیر صنعت معدن و تجارت و بهمنی رئیس‌کل بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه مقرر شد امضاکنندگان طرح سؤال از رئیس‌جمهور، طی جلسه‌ای، پاسخ‌های نمایندگان دولت به پرسش‌هایشان را مورد بحث و بررسی قرار دهند و قانع شدن یا نشدنشان را به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

بر اساس آخرین اخبار امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور به حدود 60 امضا کاهش یافته است.
نظرات بینندگان