arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از 9 آبان آغاز می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1392 از روز سه شنبه، 9 آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، ˈحسین توکلیˈ افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می گیرد و تا روز سه شنبه، 16 آبان ماه 91 ادامه خواهد داشت.

وی به انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 92 بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش روز دوشنبه، هشتم آبان ماه اشاره کرد و گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نیز از طریق پایگاه اینترنتی سنجش منتشر می شود و داوطلبان ضرورت دارد براساس مندرجات آن نسبت به پرداخت الکترونیکی مبلغ ثبت نام و تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 92 نیز از 15 بهمن ماه 91 بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار می گیرد تا داوطلبان براساس دستورالعمل های مربوطه از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت تهیه کنند.

وی زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 92 را صبح و بعداز ظهر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، 18، 19 و 20 بهمن ماه 91 ذکر کرد.

مشاورعالی سازمان سنجش تصریح کرد که نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در قالب کارنامه از طریق پایگاه اینترنتی سنجش منتشر می شود و داوطلبانی که برای انتخاب رشته مجاز شناخته می شوند باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی و فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 در دهه اول شهریورماه آینده اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان