arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

چرا نامه محرمانه رئیس قوه قضائیه را فاش کردید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی خواست تا به جای سرکشی از زندان اوین به مشکلات اصلی جامعه بپردازد.

ادر قاضی پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ آبان) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۱۲۱ قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور یک نامه محرمانه را به رئیس قوه قضائیه نوشتند و رئیس قوه هم جواب محرمانه دادند پس چرا نامه محرمانه آشکار و فاش می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه افزود: چرا مشکلات اصلی جامعه ارز، اشتغال، تهیه مواد غذایی و مسکن را از یاد برده اید پس مسئول ایجاد اشتغال و تهیه ارز و کنترل بازار مگر رئیس جمهور نیست؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور شما رئیس شورای عالی امنیت ملی هستید و ایجاد امنیت جامعه به عهده شماست اما شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.

وی با طرح این سؤال از رئیس جمهور که شما می خواهید به زندان اوین بروید تا چه کسی را ببینید اظهار داشت: بجای سرکشی از زندان به  فکر نان شب مردم و کارگران و کشاورزان باشید./


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
1
13
شما هم به جای این گونه اظهار نظر کردن به فکر وظیفه خود که نظارت و قانونگزاری می باشد باشید...اگر رئیس جمهور به وظایف خود عمل نمی کند قانون راهکار گذاشته حال اگر مجلس عرضه نداشت چاره چیست..به نظر من تمامی نماینده های مجلس به دلیل عدم توانایی در تصمیم گیری و جایگزین شدن مصلحت و تکلیف به جای قانون و اجرای قانون استعفا بدهند تا مردم بیشتر از این هزینه ندهند..مشکلاتی که گفتید هم شما مسئولید و هم رئیس جمهوری ..به نظر ملت بیشترکوتاهیها و تقصیر به گردن شماست تا ایشان..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
0
8
حتما كه بفكر نان شب مردم هست نگران نباشيد !!!!
نظرات بینندگان